Terug

abbonee zonder te willen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. L.

Naar: My Collections bv

07/10/2024

Beste , ik ben via telefoon benaderd voor een prijs die ik gratis gewonnen zou hebben . bij aankomst was er een factuur bij van €15.95 +€6.95 verzendkosten . Nu zou ik vasthangen aan een abonement voor kristallen figuren . Ik vind nergens gegevens om dit stop te zetten !!! Het klantnr daar 94241 en faktuurnr 985298 Kunnen jullie mij misschien helpen?

Berichten (5)

My Collections bv

Naar: P. L.

07/10/2024

Mevrouw, mijnheer Het klantnummer dat u vermeldde staat niet op naam van PASCAL LAMBRECHTS. Gelieve uw klantnummer mee te delen a.u.b. Na ontvangst, doen wij onmiddellijk het nodige. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 7 oktober 2024 12:30 Aan: service@mycollections.com Onderwerp: abbonee zonder te willen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

P. L.

Naar: My Collections bv

10/10/2024

Met mijn excuses , het klantennummer is van mijn vrouw Christiaens Emma vriendelijke groeten , Lambrechts P

P. L.

Naar: My Collections bv

12/11/2024

Abbonee zonder het te willen . klantnr : 94241 faktuurnr : 985298 klachtnr test aankoop : 11176225 naam : CHRISTIAENS EMMA datum : 07/10/2024

P. L.

Naar: My Collections bv

14/11/2024

Klantnr : 39424 Geachte , na enkele mails gestuurd te hebben krijg ik nog altijd geen antwoord terug om de ongevraagde collectie stop te zetten . U kent mij evenwel om een 2de betalingsherinnering met plus 20€ te sturen , ik betaal deze niet tot mijn ongevraagde collectie stop gezet word , bij deze contacteer ik een advocaat van testaankoop om dit te regelen . CHRISTIAENS E.

My Collections bv

Naar: P. L.

15/11/2024

Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code@@REF_ID@cedd17ac6b7fdcfa8d@REF_ID@@. Wij hebben het abonnement vanmeneer Christiaens E. (klant 394241)stopgezet. Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen. Wij annuleren factuur985298. Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem vanmeneer Christiaens E. opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 14 november 2024 12:30 Aan: service@mycollections.com Onderwerp: Nieuw bericht van PASCAL L ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform