Terug

Aanvullende klacht misleidende communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. J.

Naar: Luminus

08/11/2023

Aanvullend op mijn klacht van mijn torenhoge afrekening van elektriciteit owv een automatische, niet gecommuniceerde verlenging van mijn contract in 2022:Er is nooit communicatie geweest over de verlenging van mijn contract. Dit is automatisch gebeurd. Uiterlijk 2 maand op voorhand diende er gecommuniczerd te worden.Daarnaast, nog het ergste, werd 2 maanden voor de verlenging aangekodigd via een misleidende email van Luminus dat ik een variabel contract zou hebben terwijl ik een vast contract had dat op het punt stond verlzngd te worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform