Terug

Aanvraag verhoogde tegemoetkoming verdwenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: Helan (Partena en OZ)

07/06/2022

BesteOp 16 december 2021 heb ik de verhoogde tegemoetkoming voor de eerste keer aangevraagd. Dit was op de website van Partena. Volgens de website zouden mij documenten worden bezorgd zoals de verklaring op erewoord. Wanneer Partena veranderde naar Helan heb ik het document Handleiding: Een attest Verhoogde tegemoetkoming bestellen via Mijn Helan meerdere malen proberen downloaden, maar zonder enig succes. De PDF die gedownload werd, stond geschreven dat het document niet beschikbaar was. Sinds april was het eindelijk mogelijk om de aanvraag digitaal in te vullen op de website.In de maanden januari, februari en maart heb ik Helan telefonisch proberen te bereiken, maar na telkens een half uur wachten opgehangen. Ik heb de dienst in mei eindelijk kunnen bereiken. Ze hebben mijn aanvraag van december blijkbaar verloren en kunnen mijn verhoogde tegemoetkoming pas erkennen vanaf april. Door de onduidelijke communicatie vertrouw ik dit niet. Er zouden mij ook documenten per post zijn opgestuurd in mei. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen.Ik wens dat mijn aanvraag van 16 december rechtmatig wordt erkend, zoals het hoort.

Berichten (2)

Helan (Partena en OZ)

Naar: A. H.

07/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

Helan (Partena en OZ)

Naar: A. H.

07/06/2022

Beste,De verhoogde tegemoetkoming kan pas ingaan van zodra uw ziekenfonds uw aanvraag ontvangen heeft en niet met terugwerkende kracht.Wij hebben uw dossier nagekeken, op 6 maart 2022 hebt u bij het ziekenfonds navraag gedaan of u in aanmerking komt voor verhoogde tegemoetkoming. Op 7 maart kreeg u onderstaand antwoord van uw ziekenfonds.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform