Beste, Wij vertrokken naar Tenerife op 23/1/2024 met vluchtnummer TB 1751 vertrek 13.30.Van TUI hadden wij bericht ontvangen dat wij om 11.30u op de luchthaven moesten aanwezig zijn.In het reisbureau vermeldden ze dat we op tijd moesten aanwezig zijn.Wij kochten dus 2 senior treinticketten op 22/1/2024 van Serskamp naar Brussel Airport Zaventem om de trein te nemen op 23/1/2024 om 10.30u in Serskamp.Wij stonden op het perron met onze valiezen en er werd omgeroepen dat de trein in Gent niet vertrokken was dus niet kwam.Ik belde NMBS onmiddellijk met de vraag of we ergens dichtbij in Lede, Wetteren of zo nog een trein konden nemen die ons op tijd in vlieghaven kon brengen. Die mijnheer was heel behulpzaam, heeft verschillende mogelijkheden onderzocht en zei dat we er met de trein onmogelijk nog konden geraken.(Ik heb teverdenheidsenquete ingevuld)Ik probeerde een taxibedrijf die ons direct naar de luchthaven kon voeren maar konden niet onmiddellijk vertrekken. Ten einde raad naar een kennis gebeld die in Serskamp woont, zij heeft aan een vriendin van haar gevraagd of haar man ons niet onmiddellijk kon halen en tot luchthaven brengen. Deze zag de ernst van de situatie en stemde toe We waren nog juist op tijd om in te checken.Mijn vraag is nu: Kunnen wij de 29.8 euro van onze treintickets en de 100 euro die wij moesten betalen voor ons autovervoer (die man was juist 2 uur onderweg plus zijn brandstof.)( Is ook de normale prijs van een luchthavenvervoer die wij anders zouden betaald hebben bij een bedrijf zag ik) Toaal dus 129.80 euro terugkrijgen aubWe hopen op een positief antwoordVriendelijke groetenMiaPS Als u wil kan ik van alles een bewijs met juiste gegevens doorsturen.