Terug

aanvraag telenetaansluiting nieuwbouw

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

R. N.

Naar: Telenet

29/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Klantennummer: 919448650 Bestelnummer: 0131811075 Klantennummer: 919448650 Bestelnummer: 0131824662 Ik ben de eigenaar van de [mobiele telefoon, vaste lijn, internet ...] lijn. Op [07 05 2024] heb ik de dienst [kabelaansluiting/verhuizing] met u gecontracteerd en u beloofde deze uit te voeren tegen [24 juni 2024]. Ik stel echter vast dat deze diensten tot op heden nog niet kunnen gebruikt worden op ons nieuwe adres. Deze vertraging heeft geleid tot [noch internet noch televisie op mijn nieuw adres Daarom verzoek ik onverwijld en uiterlijk binnen de [5] dagen de betrokken diensten te activeren. Ik verzoek tevens de schadevergoeding . compensatie die me telefonisch werd aangeboden , overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Telenet

Naar: R. N.

30/07/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-28317871 Beste Meneer, Mevrouw,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Mvg,Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Telenet

Naar: R. N.

31/07/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-28317871 BesteU stuurde ons een mail over uw kabelaansluiting.Momenteel hebt u over dit probleem een dossier lopen bij de Ombudsdienst. Om te voorkomen dat de Ombudsdienst niet op de hoogte is van ons antwoord, zouden wij u willen vragen uw mail naar hen door te sturen. Wij zullen u dan een antwoord via deze weg bezorgen.Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.Met vriendelijke groeten,© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform