Beste, Eind juli is de eerste aanvraag geweest voor internet thuis. 1 augustus is de eerste technieker langs geweest met als probleem dat wij geen dropkabel hebben liggen. Oké dat wisten wij niet, wij zijn nieuw in deze sector. De desbetreffende technieker heeft dan ook ter plaatse een aanvraag gedaan voor de grondboring door te voeren. Enkele dagen later lag deze dropkabel klaar voor aangesloten te worden, meteen een mail gestuurd naar Telenet zonder enig antwoord. Na een paar maal bellen en zelfs een paar maal een error in het systeem te hebben gehad (zonder dat wij daar iets van af wisten) werd het weer met 8 weken verlengt omdat er een probleem was. Hier zitten wij nu na bijna een half jaar later nog altijd zonder internet van telenet. Ik denk dat wij wel 20 keer hebben proberen te bellen, als het niet meer dan 200 berichten zijn die wij verstuurd hebben, nog altijd GEEN oplossing. Ons geduld geraakt op! Het achterliggende bedrijf waarvan zij de naam niet wouden vrijgeven (BESIX) is na anderhalf uur terug vertrokken met als uitleg: de beton was te dik en ik citeer nog even voor jullie het bericht dat ik gekregen heb: Beste, De opdracht tot boring in overdracht van telenet is niet gelukt omdat er te veel beton ligt om te kunnen boren. Er moeten van telenet uit een ander traject gezocht worden. U kunt daarvoor terecht bij de werkvoorbereider van telenet of klantendienst telenet. Groeten. Besix Ik bel dus meteen naar telenet van dit is het probleem. dit is ondertussen een maand geleden. wij kijken naar een oplossing en mailen naar besix welk probleem er was. Weet ik ondertussen al iets meer? Nee.. Wij blijven bellen, mailen, berichten maar krijgen ook geen antwoord meer. Aangezien wij van thuis uit werken, is dit ook echt lastig en niet te doen. Wij hebben op aanraden van telenet sinds oktober TADAAM, maar hebben hiermee amper verbinding. Wij hebben andere providers overwogen, maar aangezien het thuiswerk en wij beiden ook ontspanning willen zoals playstation / PC, is telenet hiervoor de beste provider. Als wij achter een verantwoordelijke vragen bij telenet krijgen wij ook nooit iemand vast. Om dit even af te ronden, bijna 6!!! maand zijn wij al aan het wachten. Bedankt telenet. Daarvoor moeten wij nu Testaankoop gaan inschakelen. Wij zouden graag hebben dat dit eindelijk in orde word gemaakt, dat zowel ik als mijn partner kunnen ontspannen. Wij wensen ook een schadevergoeding of compensatie aangezien wij door Telenet 60 euro betalen per maand aan Tadaam. Hierin krijgen wij van Tadaam 100 mbps aangeboden en kunnen wij met 3 schermen op internet. In de praktijk krijgen wij maar 10 mbps of minder binnen en hebben wij zelfs problemen met 1 scherm. Met deze tijdelijke oplossing zijn wij dus ook niet geholpen maar wij betalen wel veel voor wat we krijgen, en dit door Telenet.Met vriendelijke groeten, Axel Baelus