Terug

aanvraag plaatsing digitale meter gemene delenep

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: FLUVIUS

30/01/2025

Beste, In de loop van het jaar 2023 hebben ze de analoge meters vervangen door digitale meters.Het gebouw heeft twee appartementen en een meter voor de gemene delen elektriciteit. Ze hebben de 3 analoge meters weggenomen en slechts 2 digitale meters geplaatst voor de woningen. De meter voor de gemene delen elektriciteit werd NIET vervangen. Nu heb ik fluvius gevraagd om een digitale meter voor de gemene delen te komen plaatsen. Onder bovenvermelde referte laten ze me weten dat ze op 24/1 in de namiddag de werken komen uitvoeren en vragen om mijn aanwezigheid. Ik neem een vlucht heen en terug uit vakantie maar wat blijkt. Op 24/1 zou er iemand langs zijn gekomen en waarschijnlijk zijn binnen gelaten door mijn buur en heeft gewoon mijn gasmeter en elektriciteitsmeter bekeken zonder bij mij aangebeld te hebben. om 16.30 ongeveer bel ik met Fluvius om te vragen of er nog iemand langskomt om de meter te plaatsen. Groot was mijn verwondering toen ze zeiden dat er iemand langs geweest was maar er was geen digitale meter voor de gemene delen geplaatst. Ik ben dus uit vakantie gekomen voor niks en heb een terugbetaling/schadevergoeding gevraagd omdat ze de werken niet hebben uitgevoerd zoals me werd gemeld. Tweemaal heb ik een klachtenformulier ingediend maar ook zonder resultaat. Uit het mailverkeer dat er gevoerd werd blijkt dat ze niet echt lezen waarover het precies gaat en daarom heb ik meermaals met fluvius telefonisch contact genomen. Ik zou graag mijn digitale meter voor de gemene delen zo snel mogelijk willen geplaatst zien vanaf 13 maart 2025 want dan kom ik terug uit vakantie.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: A. V.

31/01/2025

Beste, We hebben telefonisch contact gehad met de klant en wat duidelijkheid kunnen brengen naar het verloop van de werken. Meters zijn gedigitaliseerd in 2020 (gas) en in 2021 (elektriciteit), daar de algemene meter al sinds 2007 als dummy stond genoteerd is deze in 2021 weggenomen. De verdere afhandeling zal zoals na overleg met klant rechtstreeks met klant verlopen en niet via test-aankoop. Het dossier bij Testaankoop mag dan ook afgesloten worden. Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Luc Boens Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 30 januari 2025 16:15 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: aanvraag plaatsing digitale meter gemene delenep ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform