Beste,
We hebben telefonisch contact gehad met de klant en wat duidelijkheid kunnen brengen naar het verloop van de werken.
Meters zijn gedigitaliseerd in 2020 (gas) en in 2021 (elektriciteit), daar de algemene meter al sinds 2007 als dummy stond genoteerd is deze in 2021 weggenomen.
De verdere afhandeling zal zoals na overleg met klant rechtstreeks met klant verlopen en niet via test-aankoop.
Het dossier bij Testaankoop mag dan ook afgesloten worden.
Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Luc Boens
Directie Klantendienst
Klachtencommissie
Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle
fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be
www.fluvius.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 30 januari 2025 16:15
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: aanvraag plaatsing digitale meter gemene delenep
s:www.fluvius.be/disclaimer