Terug

Aanvraag maandelijkse afrekening sleept al bijna een jaar aan.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: TotalEnergies

12/02/2024

Beste, in april 2023 heb ik via chat een aanvraag gedaan voor een maandelijkse afrekening. In mei laten ze mij weten via chat dat achterliggende diensten ermee bezig zijn, deze diensten kunnen niet gecontacteerd worden. Ze gingen mij op de hoogte houden. In juni 2023 contacteer ik ze opnieuw via chat met de vraag hoe het met mijn dossier staat. Daar krijg ik te horen dat de dit geactiveerd is maar dat deze niet van start wil gaan. Er zou een navraag gebeuren bij de achterliggende dienst en ze gingen mij via e-mail op de hoogte houden. Ik heb nooit een email ontvangen. Gezien de drukte op zowel privé als professioneel vlak, ben ik dit uit het oog verloren. Vandaag contacteer ik ze op nieuw via chat met de vraag hoe het komt dat dit nog steeds niet in orde is. Daarop komt het antwoord dat er ontbrekende meterstanden zijn via fluvius maar dat de achterliggende dienst ermee bezig is en dat ze hun uiterste best doen om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Als ik vraag waarom dit zolang duurt, krijg ik als antwoord dat het via de enorme drukte is dat er vertraging is op de dossiers. Dit lijkt me op zen minst bizar en daarom wens ik klacht neer te leggen.

Berichten (2)

TotalEnergies

Naar: P. C.

19/02/2024

Referentie: E222105595Beste Peggy Cauwels,We hebben uw klacht goed ontvangen.Tijdens nazicht van het dossier stel ik inderdaad vast dat er een lopend dossier is in verband met de ontbrekende meterstanden.Onze achterliggende diensten zoeken momenteel nog naar een oplossing samen met de netbeheerder.We snappen natuurlijk dat u toch al enige tijd wacht op de start van de maandelijkse afrekening en doen ons best om dit proces te versnellen.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,JelleCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.ref:!00D0Y033WA3.!5000805MZ3D7:ref

P. C.

Naar: TotalEnergies

08/03/2024

Beste, Vandaag kreeg ik te horen dat er sinds 3/04/2023 geen meterstanden meer ontvangen zijn van de netbeheerder. De dame melde mij dat ik maar contact moest opnemen met de netbeheerder. Ik veronderstel dat dit niet mijn taak is.Vandaag ontving ik een afrekening van mijn gas maar niet van mijn electriciteit, dit zal ook wel te wijten zijn aan de ontbrekende meterstanden.Graag ontvang ik asap een oplossing want mijn geduld raakt op.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform