Terug

aanvraag maandelijks betalen verbruikte energie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: FLUVIUS

15/10/2024

Ik heb net na het verlof een aanvraag gedaan bij ENGIE om mijn werkelijk energieverbruik maandelijks te betalen, heb daar al vijf keer voor opgebeld. Het probleem zou bij Fluvius liggen, ze zouden dit niet kunnen omdat mijn adres een niet-residentieel zou zijn. Ik ben zelfstandig in bijberoep, mijn woning heeft niks te maken met dat bijberoep. de laatste mail van fluvius. "Klant moest ons van Engie terug contacteren met de vraag waarom het bij hem staat als Niet-residentieel. Meneer is zelfstandig, kan het daar aan liggen?? Want dit zou niet juist zijn. Graag asap het nodige doen. - Graag asap het nodige." "Beste Kurt, Dit is momenteel in onderzoek bij onze experten. Van zodra er meer info is, zal je hiervan op de hoogte worden gebracht. Alvast onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Evy"

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: K. D.

15/10/2024

Beste Kurt Om onderstaande klacht te kunnen verwerken hadden we graag uw adres of een EAN-nummer ontvangen. Alvast bedankt om ons dit door te sturen. Met vriendelijke groeten De Fluvius Klachtencommissie Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 15 oktober 2024 9:30 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: aanvraag maandelijks betalen verbruikte energie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

K. D.

Naar: FLUVIUS

15/10/2024

Betreft : PATRICK SERCUDREEF 37 201, 8870 IZEGEM Beste Kurt, Dit is momenteel in onderzoek bij onze experten. Van zodra er meer info is, zal je hiervan op de hoogte worden gebracht. Alvast onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Evy klantvraag: Klant moest ons van Engie terug contacteren met de vraag waarom het bij hem staat als Niet-residentieel. Meneer is zelfstandig, kan het daar aan liggen?? Want dit zou niet juist zijn. Graag asap het nodige doen. - Graag asap het nodige. ************ NIET VERWIJDEREN ************ {SrvReqNo:[85AA1E1175351EDF9ECEC7B38DCFF9DC]} ************ NIET VERWIJDEREN ************

FLUVIUS

Naar: K. D.

15/10/2024

Beste heer Deblauwe Ik heb uw mail goed ontvangen. Ik doe navraag bij de betrokken dienst van Fluvius en zal u terug contacteren van zodra ik over meer informatie beschik. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 15 oktober 2024 10:45 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van KURT D ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

K. D.

Naar: FLUVIUS

30/10/2024

Beste, Nog steeds geen antwoord! Groeten Kurt

FLUVIUS

Naar: K. D.

04/11/2024

Beste heer Deblauwe Uw klacht is momenteel nog in behandeling. Ik wacht nog op feedback van de betrokken diensten van Fluvius. Van zodra ik iets verneem, zal ik u terug contacteren. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 30 oktober 2024 17:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van KURT D ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: K. D.

13/02/2025

Beste heer Deblauwe Mijn excuses omdat ik nu pas terug contact met u opneem omtrent uw klacht. Ik mocht vernemen dat het probleem ondertussen verholpen werd. Sinds 09/11/2024 is de maandelijkse facturatie opgestart, na aanvraag van uw leverancier. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie Verzonden: maandag 4 november 2024 8:26 Aan: klachten@test-aankoop.be Onderwerp: RE: Nieuw bericht van KURT D Beste heer Deblauwe Uw klacht is momenteel nog in behandeling. Ik wacht nog op feedback van de betrokken diensten van Fluvius. Van zodra ik iets verneem, zal ik u terug contacteren. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 30 oktober 2024 17:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van KURT D ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform