Beste,sinds 1 april 2022 ben ik klant voor gas en elektriciteit.GAS werd van dag 1 perfect geactiveerd en Mijn Account is bruikbaar. Ook heb ik onlangs een afrekening ontvangen. De activering van het elektriciteitsgedeelte is nog steeds in behandeling wegens wachten op gevalideerde meterstanden van de distributeur. Gelukkig heb ik wel stroom en wordt er maandelijks een bedrag hiervoor betaald...behalve in oktober...en is dit zelfs niet meer zichtbaar in Mijn Account. Mijn account is wat elektriciteit betreft dus niet actief te gebruiken (voorschot noch meterstanden etc).Ik heb enkele malen geprobeerd TELEFONISCH contact te nemen, heb al tweemaal een BERICHT via de website gestuurd en onlangs had ik contact op de CHAT maar daar kwam men niet verder dan dat mijn dossier door een speciaal team wordt behandeld en dat dit niet via de gewone chat kon worden afgehandeld. Sinds 22 oktober is er geen voorschotgedeelte voor elektriciteit meer zichtbaar in Mijn dossier?Waarschijnlijk heeft u het te druk met klachten komende van consumentenverenigingen e.d. te behandelen?Na 7 maand braaf wachten schakel ik dan ook maar TA in. omdat we, hoewel elektrisch licht hebben, nog steeds in het duister leven. Voor de rest ben ik wel tevreden over product en website.