Terug

Aanvraag in behandeling...door Godot?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: Engie

04/11/2022

Beste,sinds 1 april 2022 ben ik klant voor gas en elektriciteit.GAS werd van dag 1 perfect geactiveerd en Mijn Account is bruikbaar. Ook heb ik onlangs een afrekening ontvangen. De activering van het elektriciteitsgedeelte is nog steeds in behandeling wegens wachten op gevalideerde meterstanden van de distributeur. Gelukkig heb ik wel stroom en wordt er maandelijks een bedrag hiervoor betaald...behalve in oktober...en is dit zelfs niet meer zichtbaar in Mijn Account. Mijn account is wat elektriciteit betreft dus niet actief te gebruiken (voorschot noch meterstanden etc).Ik heb enkele malen geprobeerd TELEFONISCH contact te nemen, heb al tweemaal een BERICHT via de website gestuurd en onlangs had ik contact op de CHAT maar daar kwam men niet verder dan dat mijn dossier door een speciaal team wordt behandeld en dat dit niet via de gewone chat kon worden afgehandeld. Sinds 22 oktober is er geen voorschotgedeelte voor elektriciteit meer zichtbaar in Mijn dossier?Waarschijnlijk heeft u het te druk met klachten komende van consumentenverenigingen e.d. te behandelen?Na 7 maand braaf wachten schakel ik dan ook maar TA in. omdat we, hoewel elektrisch licht hebben, nog steeds in het duister leven. Voor de rest ben ik wel tevreden over product en website.

Berichten (3)

Engie

Naar: P. W.

07/11/2022

Beste heer Wellens,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 4 november 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

P. W.

Naar: Engie

23/11/2022

Dank u voor de nietszeggende mail in antwoord op mijn klacht van 4.11Heden 23.11 nog steeds geen antwoord en mijn account blijft onbruikbaar.

Engie

Naar: P. W.

28/11/2022

Beste heer, Beste mevrouw,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: woensdag 23 november 2022 19:48À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: ⚠️ Klacht - Aanvraag in behandeling...door Godot? - (CPTBE01645957-61)⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform