Terug

Aanvraag heractivering door systeemfout Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

23/02/2024

Beste,Wij zijn maandag plots onterecht afgesloten voor al onze diensten wegens een systeemfout door Telenet.We hebben direct contact opgenomen met beide providers om te zien wat er aan de hand was, maar er was geen oplossing voorhanden van beide partijen.Nu is het vandaag dag 5 dat wij over niets meer beschikken terwijl onze factuur wel betaald is en wij nog recht hadden op een schadevergoeding van een geschil in november 2023.Wij willen graag ons diensten terug zoals voorheen voor internet, Tv, Netflix en 3 gsm abonnementen bij Proximus.Normaal zou er een heractivering plaatsvinden op woensdag 28 februari waarvoor dank.Maar hier is Telenet in de fout en de persoon van Proximus waar wij maandag een lange tijd mee gebeld hebben was niet echt klantvriendelijk, terwijl we al meer dan 10 jaar klant zijn, zo wou hij ons terug installatiekosten laten betalen terwijl wij hier niet om gevraagd hebben.Wij wensen gewoon onze oude diensten terug zonder meerkost en dat Telenet opdraait voor de gevolgen….

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. V.

28/02/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefonisch contact op 28/02.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-23-15.04.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006289779] Ref. [THREAD_ID:1921006289779]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform