BesteIk stapte over van Engie naar Luminus voor elektriciteit. Op 10/4 kreeg ik een mail: 'je stapt binnenkort over naar de grootste producent van groene stroom op Belgische bodem, naar een competitief tarief en een uitstekende service(???)In mei, juni, juli en augustus contacteerde ik hen al diverse keren om te zeggen dat de aanvraag nog steeds in verwerking staat en nog niet actief is. Dit gebeurde zowel telefonisch als via het contactformulier.Eerst krijg ik bericht dat er wat vertraging is door het personeelstekort. In juli krijg ik dan als antwoord dat zij niet verder kunnen, omdat zij nog geen gegevens gekregen hebben van Fluvius(???). Ze vragen mij om het EAN nummer, meternummer en eindtellerstand door te geven. Dit gebeurt nog op dezelfde dag. Daarna niets meer. Weer enkele telefoontjes en berichten verder blijft de status ongewijzigd. Wat kan nu de oorzaak zijn: personeelstekort? Fluvius die zijn werk niet naar behoren doet,...Er werden nog steeds geen voorschotfacturen opgemaakt, omdat er geen actief contract is. We zijn nu 4,5 maanden later.