Terug

Aanvraag afbetalingsplan geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

02/04/2024

Geachte heer/dame,een aantal dagen geleden heb ik via mail een afbetalingsplan aangevraagd bij Proximus voor een hoog opgelopen factuur. Echter kreeg ik tot mijn verbazing hier een antwoord op dat dit mij niet kon toegekend worden gezien het systeem dit had geweigerd. Verder geen uitleg, niets. Ook telefonisch konden ze mij niet veel meer vertellen. In een winkel zeiden ze mij vandaag dat dit wel mogelijk moest zijn maar dan eventueel door de back-office geregeld zou moeten worden? Ik heb in het verleden ook al nog afbetalingsplannen gehad en deze bij mijn weten altijd zo correct mogelijk betaald ik zie dus persoonlijk niet het probleem in. Verder helpt het ook niet dat ze mij overal wat anders vertellen, volgens de winkel zou het geen probleem zijn maar verwijzen ze mij door, via mail lukt het niet en telefonisch hebben ze zelf geen idee..? Ondertussen heb ik kennissen die voor een veel hoger opgelopen factuur wel een afbetalingsplan toegekend krijgen?

Berichten (3)

Proximus

Naar: A. C.

04/04/2024

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Een afbetalingsplan is op deze moment niet mogelijk, daar er nog een afbetalingsplan lopende is voor de aanrekening van oktober 2023.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:1921007285111]

A. C.

Naar: Proximus

04/04/2024

Hallo,Dat is niet mogelijk. Dat afbetalingsplan heb ik vorige week volledig betaald en is ook verdwenen uit MyProximus.. Bij deze het betalingsbewijs. Ik heb dit afbetalingsplan zelfs 1 maand vroeger afbetaald dan voorzien

Proximus

Naar: A. C.

09/04/2024

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat we de betaling van 04/04/2024 goed hebben ontvangen en dat we bijgevolg op de aanrekening van 03/04/2024 een nieuw afbetalingsplan hebben geregistreerd. Hiervan zal u afzonderlijk via onze financile dienst nog een bevestiging ontvangen.Gelieve er rekening mee te houden dat er maximum 3 betalingsfaciteiten per jaar kunnen gevraagd worden en er geen andere betalingsfaciliteit lopende mag zijn.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:1921007428144]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform