Terug

Aansmeren van prime lidmaatschap

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

Z. T.

Naar: eDreams

13/09/2025

Beste, mijn vriend en ik hebben tickets via e dreams bestelt in augustus. Nu maandag 8/09 zie ik dat er €100 van mijn rekening wordt getrokken omdat we blijkbaar een e dreams prime lidmaatschap hebben. Ik heb gebeld dan met hun om te zeggen dat ik dit helemaal niet gevraagd heb. Waarop die persoon zegt dat als je tickets koopt je automatisch een lidmaatschap aangaat en we daar een mail van zouden moeten gekregen hebben. Dat dit 7/09 zou verlengd worden voor een jaar. Het enigste wat wij ontvangen hebben is bevestiging van ons vliegtickets van Brussel naar Barcelona. En een mail waarin staat dat we lidmaatschap betaald hebben. De persoon die ik toen aan de lijn had wou in een compromis komen. En ons €50 terug storten+ het laagste lidmaatschap die je kunt hebben van 50 euro. Ik heb dan gevraagd om alles op mail te zetten zodat ik dit zwart op wit heb. Nu 5 dagen later heb ik nog steeds niks in mijn mail ontvangen en mijn vriend ook niet…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform