Geachte,Op 8 juni 2021 bestel ik bij jullie online een 5de ''gratis'' simkaart.Ik heb op dat moment het one up abonnement met 4 simkaarten .De 5 de simkaart moest dienen voor de ipad van mijn dochter, dus alleen voor datagebruik.Aangezien er op jullie website staat dat je bij het one up abonnement zo een kaart gratis kan bestellen doe ik dit.Deze kaart komt dus terecht in de ipad van mijn dochter, dewelke zij op dat moment weinig gebruikt (ze gebruikt hoofdzakelijk haar smartphone).Wat jullie mij echter ''vergeten'' te melden is dat het hier gaat om een gewone simkaart ''prijs volgens verbruik''.Ik krijg hierover maandenlang op geen enkele van mijn aanrekeningen een eventueel bedrag of afrekening nee, deze nummer komt op geen enkele van mijn aanrekeningen.Tot nu, op mijn afrekening van januari 2022, waarop voor de eerste keer deze nummer verschijnt ''mobiele diensten 0468/413254 aangerekend verbruik 12162,334 mb!''Hiervoor rekenen jullie een bedrag aan van zomaar even 1405,38 euro!!Ik heb hierop dus contact met jullie gezocht via whatsapp om het hele verhaal uit te leggen en krijg als antwoord ''deze simkaart is geen gewone datasimkaart maar een kaart prijs volgens gebruik, dus heel jammer meneer Nys maar u zal dat bedrag toch moeten betalen, fijne feestdagen nog verder!!''Ondertussen sluiten jullie ook niet alleen de mobiele dienst af van de betreffende kaart, maar ook de mobiele diensten van mijn 4 andere simkaarten dewelke in mijn one up abonnement zitten en waarvan het verbruik onbeperkt is , dus daar was in principe geen enkele redenen voor, maar ondertsusen betaal ik wel voor een dienst die op dat moment niet word geleverd. Uiteraard worden de diensten terug gedeblokkeerd ALS het openstaande bedrag word betaald!Er word mij ook gemeld dat het verbruik van zulke simkaarten enkel word weergegeven in de telenet app.Ik heb dit dan direct nagekeken en inderdaad daar staat deze nummer wel, en dit met een huidig verbruik van 0.07 GB veronderstel ik. Ik vraag daarom aan jullie een overzicht van het verbruik over de ganse voorbije periode( zoals trouwens op jullie aanrekeningen al mijn verbruik binnen het abonnement in detail beschreven staat), maar nee meneer van zulke simkaart gaat dit niet omwille van privacywetgeving??Blijkbaar is er wel een sms gestuurd geweest op 18 december 2021 naar het betreffende nummer, met de melding dat het verbruik aan 50 euro zat, deze sms zou dus op mijn dochter haar ipad moeten terechtgekomen zijn, waarvan ik dus helemaal niets heb gezien.En vanaf dan tot dus de rekening van januari, ongeveer 2 weken was er ineens een verbruik twv 1200 euro, terwijl er van alle maanden voordien nauwelijks verbruik was? maar nogmaals, dit kan ik dus niet controlleren want daar is geen overzicht van beschikbaar?! toch wel een beetje raar allemaal. Ik zal hier echter niet zeggen dat ik aan dit verhaal helemaal geen schuld heb, nee ik had dit beter moeten in het oog houden en zoals steeds met zulke bedrijven de ''kleine lettertjes'' lezen.Langs de andere kant ben ik wel reeds jarenlang klant, en wel met steeds de duurste abonnementen, voorheen WIGO 35 en nu one up, met maandelijkse aanrekeningen van 180 euro!Dus waar het op neerkomt is het feit dat ik vind dat dit exuberant hoge bedrag( dat ik trouwens reeds betaald heb)mij onterecht werd aangerekend.1)omdat ik niet wist dat het om een kaart prijs volgens verbruik ging.2) Er nooit enige informatie hierover op mijn maandelijkse aanrekening getoond werd, en ik dus deze week ineens voor een voldongen feit stond.3) Omdat jullie mij geen gedetailleerd overzicht van het verbruik van de afgelopen maanden kunnen geven en het verbruik pas in de laatste 2 weken exponentieel zou gestegen zijn.Indien ik via mijn maandelijkse aanrekening ook maar iets over deze kaart had vermeld gezien of als ik wist wat voor kaart het was en hoe duur had ik al veel eerder iets kunnen ondernemen, waarom zou ik dit laten gebeuren als ik een abonnement heb met onbeperkte mobielen diensten?Ik besef maar al te goed dat deze brief niet veel zoden aan de dijk zal brengen maar dit moest ik toch kwijt, temeer ik reeds jarenlang een zeg maar ''goede klant'' ben geweest.In de hoop dat jullie mij hierin tegemoet willen komen wacht ik nog even af, alvorens ik mij genoodzaakt zie om van provider te veranderen.Mvg,Steve N.