Terug

Aansmeren van collectie zilveren bedelarmband bij weigering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

B. R.

Naar: My Collections bv

15/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Wij verkregen meerdere opdringerige telefoons van My Collections BV. Dit voor een collectie bedelarmbanden. Wanneer wij in zouden gaan op deze actie zouden we een zilveren armband ontvangen en nadien elke twee maanden een bedel ontvangen. Na heel lang opdringen en het veroorzaken van laster zijn wij mondeling ingegaan op dit aanbod. Wanneer wij de beoordeling van dit bedrijf zagen, werd ons duidelijk dat het over oplichting ging. Hierop hebben wij meteen een e-mail naar de klantendienst van My Collections BV gestuurd. Dit om het 'abonnement' op te zeggen. Hierop kregen wij echter geen reactie. Enkele weken later ontvingen wij plotseling een brief van gerechtsdeurwaarder Roger Smet. Dit met een aanmaning om de kosten van de armband te betalen alsook bijkomende kosten. Het gaat hier duidelijk over een vorm van oplichting. Hopelijk kunnen wij via deze klacht andere mensen helpen om niet in deze val te trappen. Aan My Collections BV nog de mededeling om het abonnement zoals per e-mail gevraagd per direct stop te zetten. Klantnummer betreft 379306. Wij onthouden ons van verdere betalingen.

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: B. R.

19/08/2024

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code 10798842. Wij hebben het abonnement van meneer de Ly (klant 379306) stopgezet.Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 978748 en excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van meneer de Ly opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 15 augustus 2024 20:16Aan: service@mycollections.comOnderwerp: Aansmeren van collectie zilveren bedelarmband bij weigering‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform