Terug

Aansluitingsproblemen Mobile Vikings

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

12/06/2024

Beste, Wij hebben een aanvraag gedaan via Mobile Vikings voor een internetaansluiting. We zijn intussen 7 maanden verder, 6 afspraken later (waarvan men er 3 niet is komen opdagen en er 1 zelf geannuleerd hebben) en onze aansluiting is nog niet volledig in orde. Mobile Vikings installeerde in onze technische ruimte de nodige kabel, maar het is louter de aansluiting buiten die men niet kan vervolledigen. We hebben zelfs de ombudsdienst telecommunicatie ingeschakeld om te bemiddelen, maar nu laat Mobile Vikings-Proximus weten dat onze aansluiting technisch onmogelijk is. Ons hele verhaal kan je in onderstaande bijlage terug vinden. Onze concrete vraag: Kan Proximus onze aansluiting weigeren, in acht genomen wat er al allemaal geregeld, gezegd, gecompenseerd, beloofd en vergund is? Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, Karolien Van Horenbeek

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 13 juni 2024

Proximus

Naar: K. V.

14/06/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,De aansluiting heeft betrekking tot Mobile Vikings. Gelieve uw vraag aan hen te richten. Alle antwoorden dient u ook van Mobile Vikings te ontvangen. Wij als Proximus kunnen u hiermee niet verder helpen.Met vriendelijke groeten,Connect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-12-20.00.19.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009249243]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform