Beste, Eind oktober begin november 2018 gaf ik aan Scarlet door dat ik ging verhuizen op 1 januari of 1 februari en ik graag tv, huistelefoon en internet wou mee nemen naar men nieuw adres, men ging mij bellen voor 15 januari om een afspraak te maken. Op 14 januari heb ik terug contact opgenomen en bleek dat er niets was genoteerd en gaf ik door dat ik op 28 februari verhuisde. Men controleerde alles of ik Scarlet op mijn adres kon nemen en dit was geen probleem, er werd een afspraak gemaakt op 1 februari, op 1 februari kwam de technieker langs en stelde hij vast dat de kabels buiten nog moesten gelegd worden. Na enige tijd werd er een afspraak gemaakt 15 februari om de kabels buiten te leggen, ik contacteerde hen met de vraag of het mogelijk was om zowel buiten als binnen de aansluiting te doen of dit mogelijk was hun antwoord was ja hoor geen probleem. Op 13 februari kreeg ik een mededeling dat de afspraak op 15 februari niet door ging gaan. Toen ik meer uitleg vroeg aan de dienst wist men mee te delen dat de werken buiten en binnen apart waren en er dus toch twee afspraken nodig voor waren, nochtans had ik hiervoor geïnformeerd en plots ging dit niet..men kon meedelen dat de werken buiten wel ging door gaan.Op 15 februari kreeg ik een sms dat de afspraak niet door ging gaan. Na informeren wat de reden was zei men dat de vergunning nog niet in orde was en nog niet werd goedgekeurd van de gemeentediensten. 20 februari werd een nieuwe afspraak gepland, in de voormiddag heb ik gebeld naar Scarlet om te luisteren of de werken door gingen en alles was in orde en de afspraak ging door gaan en ja opnieuw kreeg ik een sms met mededeling dat de werken niet door ging gaan. Op 25 februari werd de volgende afspraak gepland. Op 25 februari informeerde ik mij terug opnieuw of deze degelijk door gingen gaan, men kon mij zeggen dat de werken gepland stonden tot ik om 16u45 een telefoon kreeg met mededeling dat de werken niet door gingen en plaats zouden vinden op 7 maart. Ook op 7 maart werden de werken niet uitgevoerd, volgens hen was het dat de gemeente het eerst goedkeurde en terug afkeurde en dit al verschillende keren de oorzaak was. 13 maart terug een afspraak men belde mij die week om te vragen of ik thuis was en de afspraak door ging gaan wat was ik blij... tot er op 13 maart niemand kwam op dagen op 14 februari ook niemand gezien, toch even gebeld wist men dood leuk te zeggen u afspraak staat 15 maart gepland bent u thuis? Ik was totaal niet op de hoogte hiervan maar het is in orde dat jullie werkmannen komen, De dienst proximus belde mij kort nadien op met de vraag of het lukte op 15 februari en ze zeker ging doorgaan.Op 15 februari niemand te zien geen werken, geen sms, geen telefoon met de mededeling dat de werken terug voor de zoveelste keer niet door gingen. maandag 18 februari verwachte ik een telefoon maar niets dus zelf gebeld om de reden te vragen, het antwoord was ik kan geen reden geven maar zal alvast een melding op maken naar de technische dienst. Tot heden heb ik hen nog niet gehoord.Ook heb ik een verschillende keren te horen gekregen indien u klacht wilt indienen kan dit via internet, is moeilijk als je geen hebt en telkens een ander moet gaan lastig vallen.Ik heb een aangetekende brief verstuurd op 27 februari waarop ik 18 maart een reactie kreeg dat ik binnen de kortste mogelijke termijn schriftelijk op de hoogte gebracht ging worden over de stand van mijn dossier. Mijn frustraties en vooral geduld is op ik geef alles tijdig op zodat ik weinig last zou hebben om zonder internet te zitten en dit omwille dat ik dit nodig heb voor mijn werk, zonder tv kan ik wel even maar ook niet meer dan een maand op 28 februari ben ik verhuisd we zijn nu 20 maart er mag schot in de zaak komen.Verschillende dagen heb ik verlof genomen en nooit is de afspraak door gegaan erg teleurstellend