Terug

Aansluiting van tv/internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. A.

Naar: Telenet

26/06/2023

Beste , sinds 6/3 heb ik een verhuis aangevraagd voor mijn TV/internet naar mijn nieuwe woning. Deze ging op 31/3 doorgaan, bij aankomst van de technieker kon dit echter niet doorgaan omdat hij niet bevoegd was om een kabel in de grond te leggen. De kabel ligt voor mijn eigendom en moet ingegraven worden tot aan de paddestoel (+/-15m) op openbare grond tussen de straat en mijn eigendom. De technieker ter plaatse heeft een rapport gemaakt en aan de dienst doorgegeven (vermoed ik). Ik was in blijde verwachting van een vervolg. Omdat ik niets hoorde van Telenet heb ik ze zelf gecontacteerd op 17/4. Daar vonden ze niets terug van het rapport met als gevolg dat er niets is ondernomen om mij te helpen. Er zou een nieuwe aanvraag opgemaakt worden en er zou terug met mij contact opgenomen worden om een afspraak te maken. Tot 25/4 nog geen telefoontje , dus weeral een nieuw contact gemaakt met hetzelfde resultaat , geen . Vanaf dan heb ik elke week terug contact opgenomen met de helpdesk , met wisselend resultaat , maar zonder oplossing. Alle medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam ,maar tot op vandaag is er nog steeds geen afspraak laat staan een aansluiting. Er moet ondertussen al een dik dossier bestaan van al mijn klachten. De facturen blijven wel elke maand komen. er zijn al enkele gecrediteerd , maar nog niet alles. Het wordt de hoogste tijd om deze zaak te behandelen en tot een goed einde te brengen door de werken uit te voeren en mij aan te sluiten. Hopelijk komt er reactie op mijn klacht , ik zit hier al 3 maand zonder tv/internet , ik ben reeds 20 jaar klant en had een betere service verwacht.Met vriendelijke groetenEen gefrustreerde klant.

Berichten (3)

Telenet

Naar: F. A.

28/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=QtSQhsyLOrGH66bn0R_6QRl22NJ%2BZJCpqkdzxFNYMO1ACkCowz52V%2BLGilddDl5on5DEbThyCpCop0jfxWOdOtAw8zQQQd

Telenet

Naar: F. A.

28/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=CFoQ_W3G%2BLcK8O7HkShvaISB6TTaLwiNpBNITIYGusZiS_SSJIgJafTb9qgs_KjWBpvXLgdu%2BKZ_3ZhmjCIvOV_v90oCCO

F. A.

Naar: Telenet

28/06/2023

Beste , het spijt me maar geen van deze mails kan ik lezen ????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform