Beste,Wij hebben begin december onze toekomstige verhuis doorgegeven aan Telenet. Hiervoor diende een nieuwe aansluiting gemaakt te worden. We belden meermaals met de klantendienst en kregen steeds tegenstrijdige antwoorden. In december legden wij onze coax-kabel klaar. Telenet gaf meermaals aan dat de technieker binnen de week zou langskomen en ons zou contacteren, maar dit gebeurde helaas nooit. We kregen uiteindelijk toch een afspraak voor de buiten- en binnenaansluiting, na urenlang aan de telefoon te hangen met de klantendienst. Deze stonden gepland op 14 en 15 februari. Toen ik op 14 februari opnieuw keek naar mijn account, zag ik dat onze beide afspraken waren geannuleerd. Wij werden hiervan niet op de hoogte gebracht.Die dag belde ik met Telenet en kreeg ik Agnes aan de lijn, de enige persoon van de klantendienst die ons degelijk heeft geholpen. Zij zorgde ervoor dat diezelfde dag nog een technieker kon langskomen en bleef de situatie (tot op heden) opvolgen. Op de afspraak van 14/2 zijn de techniekers echter vertrokken nadat mijn buurman hen enkele vragen stelden of ze wel degelijk mochten boren op die plek. Nadien maakten we een nieuwe afspraak en op 21/2 kwamen er opnieuw techniekers langs. Deze brachten de coaxkabel tot de electriciteitspaal en gaven aan dat we de binnenaansluiting in orde mochten brengen. De dag nadien, 22/2 , kwam iemand langs voor de binnenaansluiting en zagen we dat de coaxkabel aan de paal hing te bengelen en dus nooit was aangesloten. Er was geen Telenet-kastje op de paal en er kon dus geen aansluiting zijn. Er moest nog een aansluiting aangemaakt worden op de paal maar dit kon weken duren. Wanneer ik belde naar Telenet, bleek de afspraak hiervoor op 2 mei 2024 gepland te staan. Op 28/2 kwam opnieuw een technieker langs (omwille van een oude afspraak die eigenlijk al vervroegd was, maar dit was niet doorgegeven in de communicatie van Telenet). Deze technieker liet weten dat er helemaal geen Telenet kan komen op de paal waar de kabel nu ligt, omdat hun aansluitingsnet hier stopt. Er moet dus opnieuw een andere manier gevonden worden om onze kabel te verbinden. Op een paal die aan de andere kant van ons huis staat, is wel Telenetaansluiting maar hier wensten ze de kabel nu niet heen te brengen.Wij hebben urenlang met de klantendienst aan de lijn gehangen sinds december, maar helaas zonder resultaat tot nu toe. Inmiddels betalen wij nog steeds internet en televisie bij Telenet terwijl wij geen mogelijkheid hebben om dit te gebruiken aangezien we inmiddels verhuisd zijn en dus geen aansluiting hebben. Er werd ons de optie gegeven om Tadaam te gebruiken, dit zou achteraf verrekend worden met de facturen maar ook dit werkt helaas niet omdat de 4g-verbinding onvoldoende is in ons huis. Wij zijn inmiddels dus verhuisd en hebben nog steeds geen vooruitzicht op internet en televisie. De gevraagde terugbetaling is de gevraagde maandelijkse terugbetaling: dit is het bedrag dat we momenteel betalen voor Tadaam (€50) die niet werkt + ons Telenet-abonnement (€92,32).