Terug

Aansluiting van proximus bij verhuis. Al 5 weken van het kastje naar de muur gestuurd en nog steeds

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

28/06/2023

Aanvraag verhuis van proximusdiensten telefonisch gedaan op 15/5. Afsluit van diensten op oud adres gebeurde eind mei.2 maal in de proximuswinkel geweest voor hulp. Meerdere malen gebeld, maar telkens van het kastje naar de muur gestuurd.Gepoogd klacht in te dienen via chat, maar werd afgebroken.Eindelijk een afspraak voor installatie gekregen op 22/6, maar die werd meerdere malen verzet op dezelfde dag. ´s Avonds telefoon van vrouwelijke installeur dat ze niet meer kwam en ze op 23/6 om 8u zou komen.Niemand gezien. Wederom gebeld naar het 0800-nummer en daar bleek geen afspraak vermeld te staan. Dus opnieuw een afspraak moeten vragen en die werd vastgelegd voor vrij 30/6 . Ondertussen 5 weken zonder internet, tv en telefoon en steeds ontgoocheld bij het bellen, omdat ze er niks kunnen aan doen.Wat met de rekening van de voorbije5 weken? Compensatie?

Berichten (2)

J. V.

Naar: Proximus

28/06/2023

Vandaag mail gekregen dat de afsluit voor het oude adres pas eind juni zal gebeuren en de aansluiting op 30/6/23.Dit is een schande. Er werd al 15/5/23 contact opgenomen om verhuis te melden en stopzetting voor het oude adres te doen op 31 mei 2023. Mei werd er dus geen gebruik meer gemaakt van tv, internet of huistelefoon, aangezien ik al vanaf 1 juni op het nieuw adres woon.Ik neem verder contact op met de advocaten van testaankoop om duidelijke info en hulp te vragen.

Proximus

Naar: J. V.

13/07/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-06-28-13.16.52.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192999402499]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192999402499]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform