Terug

Aansluiting van coax kabel type PE14

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Telenet

09/07/2019

Beste, wij hebben al 2 aangetekende brieven verstuurd naar telenet. Dit omdat wij sinds 29.04.2019 een aanvraag hebben ingediend om bij ons een nieuwe coax kabel type PE 14 aan te komen sluiten aan overzijde van de straat en in onze woning.Telefonisch is ons al veel beloofd , maar in de werkelijkheid staan wij nergens. Wij hebben storingen (slecht kwaliteit beeld digitale tv) en traag werking internet.Op 29.04.2019 zou telenet aanvraag indienen bij onze gemeente om werken te mogen uitvoeren onder de openbare weg. Nu twee weken geleden heb ik met de gemeentediensten contact opgenomen en daar liet men ons weten dat zij niet door telenet zijn gecontacteerd geweest voor de aanvraag van een vergunning.Dat is 2 maanden dat telenet ons aan het lijntje houd, en verhalen verteld dat zij daar volop mee bezig zijn, wij worden bedrogen. Wij betelen elke maand +/- € 140 en hebben niet de kwaliteit die wij verlangen, kan er vanaf 29.04.2019 complisaties tegenover staan? Wanneer zou nu uiteindelijk de vergunning en de werken in orde komen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform