Terug

Aansluiting Telenet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Telenet

12/06/2023

BesteOp 6/4 heb ik een kabelaansluiting + All Internet aangevraagd voor mijn nieuwbouw bij Telenet.Tot op heden is dit nog niet in orde. Al 2x heb ik een afspraak gehad 1/6 en 9/6 en 2x is er niemand komen opdagen.Ik heb al meerdere uren aan de lijn (en in wacht) gehangen terwijl de klantendienst uitzoekt waar dit mis loopt, maar niemand lijkt dit te weten.Ik begrijp niet waarom dit niet in orde komt. Er zijn toch geen bijzonderheden aangevraagd?De kabel die wij moesten trekken ligt klaar tot aan het witte bakje. Deze moet nog aangesloten worden aan het bakje en we hebben een modem nodig voor de wifi.Ik weet niet meer welke stappen ik nu nog moet ondernemen om onze aansluiting in orde te krijgen.met vriendelijke groetenMaïté Pittoors

Berichten (2)

Telenet

Naar: M. P.

13/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=RD%2B_c9CgBTP3T8cHq5azkaHUDFgZocrGPeCuYLwQ9mw59bp%2BuZfCgoOSi0AJSwRDA_hK2azJ2jDPevxVmmdUVaRpN4PRRL

M. P.

Naar: Telenet

13/06/2023

BesteIk kan deze link helaas niet openen.mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform