Terug

aansluiting telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

J. V.

Naar: Telenet

04/06/2025

Beste, Aanvraag ingediend op 17 april 2025. Op de site is terug te vinden dat installatie binnen de 6 weken gebeurd ... dit geldt niet voor ons. Meermaals contact zonder resultaat ... gisteren opnieuw contact opgenomen. Daar kreeg ik te horen dat de werken voorzien zijn voor 13 juni 2025 en ik de mail waarin staat dat werken voorzien zijn op 16 juli kan negeren. Jammer genoeg krijg ik enkel tegenstrijdige informatie vanuit Telenet. Voor mij is dit onaanvaardbaar gezien: 1. We begin dit jaar contact opnamen en ons toen is gemeld dat we geen aansluiting kunnen krijgen zonder dat daarna meteen de diensten worden overgezet 2. Aanvraag is ingediend op 17 april 2025 - wat betekent dat ten laatste 29 mei dit in orde zou moeten zijn 3. er geen sprake is van een vergunning bij de gemeente - zie fotos 4. ik telenet nodig heb om thuis te kunnen werken 5. het door jullie aangeboden alternatief geen stabiele verbinding verzekerd (en ik dit wel nodig heb om thuis te kunnen werken) 6. informatie die ik ontvang niet consequent is waardoor ik geen verdere maatregelen kan nemen 7. de vragen die ik stel slechts gedeeltelijk beantwoord worden Gevolg situatie: 1. wifi een basisrecht vind (net als water en electra) in deze huidige maatschappij 2. niet bereid ben te betalen voor telenet diensten na 29 mei gezien ik geen gebruik van de diensten heb kunnen maken 3. een schadevergoeding wil voor de dagen dat ik niet kon thuiswerken (ookal maak ik gebruik van tadaam standaard wat niet de services geeft van mijn telenet abonnement en geen stabiel netwerk kan garanderen). Gr, Pascale

Berichten (3)

Telenet

Naar: J. V.

04/06/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-37971138 Beste U stuurde ons een mail over uw kabelaansluiting. Momenteel hebt u over dit probleem een dossier lopen bij de Ombudsdienst. Om te voorkomen dat de Ombudsdienst niet op de hoogte is van ons antwoord, zouden wij u willen vragen uw mail naar hen door te sturen. Wij zullen u dan een antwoord via deze weg bezorgen. Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven. Met vriendelijke groeten, Telenet klantendienst© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

J. V.

Naar: Telenet

07/07/2025

Beste, op vandaag jammer genoeg nog steeds geen duidelijkheid. Tadaam is voor mij jammer genoeg geen echte oplossing gezien aansluiting zeer instabiel is. Wellicht eea met ombuds besproken maar deze info heeft me op vandaag nog niet bereikt. Zeer vervelend dat er geen duidelijke communicatie naar mij komt. Gr, Pascale

Telenet

Naar: J. V.

08/07/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-37971971 Beste, U stuurde ons een mail over uw aansluiting. Momenteel hebt u over dit probleem een dossier lopen bij de Ombudsdienst. Om te voorkomen dat de Ombudsdienst niet op de hoogte is van ons antwoord, zouden wij u willen vragen uw mail naar hen door te sturen. Wij zullen u dan een antwoord via deze weg bezorgen. Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven. Met vriendelijke groeten,© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform