Terug

Aansluiting riool

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: FLUVIUS

09/01/2024

Wij hebben voor onze woning een aansluiting op het riool nodig. Deze hebben wij bij Fluvius aangevraagd. Op 13/11/2023 hebben wij van Fluvius het volgende bericht gekregen Je rioleringsaansluiting wordt automatisch binnen de 35 werkdagen uitgevoerd. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.Deze periode is nu ruimschoots verstreken de bouw ligt hierdoor stil. Er is tot op heden nog geen antwoord op onze vragen over wanneer het nu gerealiseerd zal zijn.De bouw ligt hierdoor stil en onze kosten lopen door.Graag vernemen wij wat er gaat gebeuren en of / hoe Fluvius deze kosten gaat compenseren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform