Terug

Aansluiting riolering - vertragingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: FLUVIUS

22/03/2024

Beste,In september vroegen we een nieuwe aansluiting aan voor onze riolering, omdat de grondwerken van onze renovatie zouden starten in december. Wij hebben na talloze telefoons en mails pas een antwoord gekregen in januari. Op 26 januari werd de aanvraag pas doorgestuurd naar het bedrijf dat de werken uitvoert.Intussen waren onze grondwerken al uitgevoerd. De grondwerker heeft de rioleringsbuizen op een gepaste diepte t.o.v. het hoofdriool geplaatst. Bij de plaatsing eind januari bleek dat er 2 buizen van Fluvius zelf vlakbij onze riolering passeren, waardoor ze de aansluiting niet konden maken.Ze hebben de put dichtgegooid en er niet meer naar omgekeken. Opnieuw hebben we talloze telefoons en mails gedaan, telkens als ze een antwoord stuurden was de klacht voor hen 'opgelost' en moesten we een nieuwe procedure starten. Vandaag heb ik weer gebeld, opnieuw kreeg ik te horen dat we een maand moeten wachten op antwoord.Intussen kunnen wij niet verder met onze verbouwing, we hebben deadlines die we moeten halen maar bij Fluvius worden we van het kastje naar de muur gestuurd en komt er geen schot in de zaak.Wij hebben alle protocollen gevolgd, we hebben onze aanvraag tijdig ingediend en nu willen ze dat we onze dubbel gewapende fundering, waar intussen ook nog een huis op staat, opnieuw openbreken op eigen kosten. Wij kunnen dat niet.Kunnen jullie ons helpen? We horen van het bedrijf dat de werken uitvoert dat we niet de enigen zijn met klachten over de riolering bij Fluvius.Met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform