Terug

aansluiting nieuwe tv box

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Orange

12/01/2024

Beste, Wij hebben via orange de nieuwe tv boxen via de post ontvangen. Zodra wij deze wilde installeren kwam er op te staan dat deze niet waren geactiveerd, ik heb vandaag tot 3 maal toe een half uur aan de telefoon gehangen bij de klantendienst om dit op te lossen, telkens opnieuw zeide ze dat ze dit inorde gingen maken. Bij de laatste telefoon zeide ze dat we een code moesten ontvangen via mail om deze via de website te activeren. Wij hebben niets ontvangen. De laatste persoon aan de telefoon was zeer onvriendelijk en zei dat we eerder hadden moeten bellen, ik was al van voor de middag bezig maar telkens zonder resultaat. verschrikkelijk de service bij orange.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform