Terug

Aansluiting nieuwe meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: FLUVIUS

28/01/2021

Beste, op 27/11 zouden jullie komen aansluiten bij mij thuis te Malle, Die dag heb ik niemand gezien , heb daar staan wachten op de werf van 13.30 h-18.00h , meermaals gebeld met jullie klantendienst. De firma die de aansluiting moest verzorgen beweert gebeld te hebben naar mij om de afspraak te verzetten, wat absoluut niet klopt, ik heb niemand gehoord. op 1/12 zijn ze dan terug geweest om de aansluiting deze keer wel in 'orde' te maken.... Spijtig genoeg zijn jullie techniekers niet geschoold... -Foutieve aansluiting van het draaiveld.-Klemmen van meter naar installatie niet aangedraaid.Buiten enkele lampen was er niets kapot, hier steek ik dan ook geen tijd of moeite in dit aan te geven. Wel sturen jullie nog steeds een factuur op voor deze werken. Deze factuur is geprotesteerd op 22/12. Tot op vandaag nog geen reactie hierop mogen ontvangen, terwijl ik zelf al 2 x met jullie klantendienst heb gebeld... Wel een herinnering van de factuur... Als ik mijn klanten als elektricien zo zou moeten behandelen, ik zou mijn boel snel kunnen sluiten. Bij deze vertrekt vandaag opnieuw een protest, deze keer aangetekend. Spijtig dat dit allemaal zo moet lopen en jullie niet eens het fatsoen hebben mij rechtstreeks te woord te staan door de juiste persoon. De ombudsdienst zal vandaag ook ingelicht worden. Met vriendelijke groeten, Van Dyck Grégory

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: G. V.

22/02/2021

BesteOp 9 februari 2021 stuurden wij volgend bericht via mail aan cc_freeform@test-aankoop.be, aan de klant en aan de ombudsdienst Wij willen ons oprecht verontschuldigen dat de werken op 27/11 niet zijn kunnen doorgaan zoals gepland. De uitvoerende ploeg van de aannemer zat vast op een andere job. De planningsdienst van de aannemer heeft klant meerdere keren proberen te bellen, echter zonder antwoord.1/12/2020 is de verplaatsing van de aansluiting uitgevoerd. De klant had te allen tijde stroom.Er is wel een interventie geweest op 04.12.2020 die niet volledig correct is uitgevoerd. Indien de klant hier schade van ondervond, vragen we dit met de aankoop en /of herstelfacturen te willen aangeven aan onze dienst Schadebeheer. Ook hiervoor willen wij onze verontschuldigingen aanbieden. Dit werd met uitvoerende ploeg en verantwoordelijken besproken. Wij stellen alles in het werk om dergelijk voorval in de toekomst te vermijden.Bij het opzoeken van gegevens voor dit dossier, hebben wij gemerkt dat de klant geen energiecontract, dwz geen rekening op dit adres op zijn naam heeft. De vorige bewoner heeft reeds een ganse tijd geleden zijn energiecontract opgezegd. Wij raden de klant aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met een leverancier en een energiecontract af te sluiten.Wij hopen u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Vriendelijke groetenElly Aerts s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform