Beste, We proberen sinds augustus een aansluiting te regelen bij Telenet voor onze nieuwbouwwoning. Het is een ware nachtmerrie gebleken: elke helpdeskoperator (en telkens weer een andere) belooft je het paradijs, om dan te moeten vaststellen dat ze het niet weten, het niet geregeld krijgen, je niet terugbellen, je leugens opspelden, je doorverbinden met “een andere dienst” waarna de verbinding na 25 minuten verbreekt,…ik kan nog wel even doorgaan. We zijn 3 maanden verder en we proberen ons te redden met een door Telenet voorgestelde oplossing: Tadaam. Ondertussen mogen we ook nog eens het abonnement van de vorige woning verder betalen, want “daar is tijdens de verhuis geen wijziging aan mogelijk”. Het lijkt wel doorgestoken kaart…maar als telewerkers hebben we geen keuze en moeten we gedwee volgen.We zijn dit amateurisme beu en eisen dat de aansluiting deze week geregeld wordt en dat we de 2 laatste maanden van ons Telenet abonnement terugbetaald krijgen (wegens niet-gebruik).