Onderstaande klacht heb ik al 3 maal verzonden naar NMBS op 29/11/2018, 19/12/2018 en 14/01/2019. NMBS heeft 1 maand tijd om te antwoorden. Begin januari heb ik de 1ste klacht (29/11/2018) verzonden naar ombudsdienst NMBS. Die laatste antwoordde dat zij 90 dagen tijd hebben om te antwoorden!!Na forwarden van mijn klacht aan ministerie van Bellot kreeg ik als antwoord dat NMBS mij al geantwoord heeft! Dat was een mail van NMBS met de mededeling dat zij mijn klacht doorgestuurd hadden naar de bevoegde dienst. Ik vind dit geen antwoord !! HIeronder vind u mijn klacht:Vandaag 14/01/2019 weer hetzelfde scenario als 29/11/2018 en 19/12/2018. Trein IC528 komt meer dan 5 minuten te laat in Aalter omdat hij achter een stoptrein (P7054) hangt. Om daarna langzaam naar Brugge te rijden (geen personeel gezien op trein) om danom 07.57u aan te komen in Brugge en onze stoptrein IC807 te zien vertrekken voor onze neus!Aansluiting van Aalter naar Zedelgem is toch verzekerd !! WAAROM WACHT DE TREIN DAN NIET ???Deze morgen vertrok trein IC1528 van Aalter naar Brugge om 07.44u ipv de voorzien 07.37u omdat de stoptrein P7054 richting Brugge op spoor 4 te laat was. trein IC1528 moet achter die stoptrein rijden tot Aalter.Hierdoor heb ik mijn aansluiting gemist in station Brugge om de stoptrein IC807 naar Kortrijk te nemen van 7.58u. Mijn bestemming is station Zedelgem. Samen met een tiental collega's rijden wij elke dag naar firma CNHte Zedelgem.Regelmatig hebben wij problemen met die aansluiting omdat de IC1528 steeds achter P7054 moet blijventot Aalter. P7054 komt regelmatig te laat aan in Aalter waardoor IC1528 vertraging oploopt.Kan dit verholpen worden?Sterker nog:Met de nieuwe dienstregeling vanaf 9/12/2018 vertrekt de IC1528 een minuut later in Aalter (07.38u)en de IC807 vertrekt een minuut vroeger in Brugge (07.57u).Hierdoor zijn wij 2 minuten kwijt voor onze aansluiting, die nu al zo nipt was!!Kan dit aangepast worden?Mocht deze aansluiting gegarandeerd zijn, dan zou dit ook al helpen.Treinpersoneel in IC1528 zien we nooit tussen Aalter en Brugge dus aan hen kunnen we ook nietvragen om de aansluiting te garanderen. Dit zou automatisch moeten gebeuren.Onze werkgever CNH te Zedelgem biedt ons gratis treinabonnement aan maar de laatste tijd betreurt CNHten zeerste dat er zoveel vertragingen zijn en de nieuwe dienstregeling maakt het alleen maar slechter.Bedankt om hiermee rekening te houden.