Geachte mevrouw/heer,
In november heb ik met uw bedrijf contact gehad voor de aansluiting van een internetkabel na gevelrenovaties. Wij kregen bericht dat deze geïnstalleerd zouden worden de week van 21 - 27 februari. Hier zouden wij nog bericht van krijgen.
Wij hebben niets meer gehoord en zagen dan ook dat er een wachtbuis geplaatst was. Wij waren niet op de hoogte dat zij zouden komen en konden de kabel dus niet naar buiten steken.
In de maanden die volgenden heb ik meerdere malen gebeld met jullie klantendienst en via whatsapp gestuurd. Telkens kreeg ik te horen dat de onderaanneming mij zou bellen om een afspraak te maken. Een telefoonnummer of mailadres van hen kreeg ik niet. Elke keer weer werden we niet opgebeld.
Op 28 juni nam ik opnieuw contact op via whatsapp, hier beloofden ze tot 2 maal toe binnen de 7 werkdagen iemand langs te sturen. Helaas hebben wij weeral niemand gezien of hebben wij geen bericht gekregen.
Tot slotte belde ik vorige week nog maar eens. Deze keer leek de persoon aan de lijn effectief te kunnen helpen. Bleek dat jullie iets mis gedaan hadden met ons dossier, waardoor dit niet deftig in het systeem stond. Hij maakte alles in orde en gaf aan dat er binnen de twee dagen een technieker ons ging bellen om een afspraak te maken voor de aansluiting.
Helaas, weeral hetzelfde liedje. Wij kregen geen telefoon, mail of sms om een afspraak vast te leggen. Wel kreeg ik maandag telefoon dat de technieker binnen een kwartier aan ons huis zou staan. Ik was echter aan het werk aangezien wij niet op de hoogte waren van deze afspraak.
Tot op heden, 6 maanden later, is de kabel nog steeds niet geïnstalleerd, ondanks talrijke telefoontjes en berichten naar uw klantendienst.
Ondertussen betalen wij een 'one' pakket waar ook internet bij inzit. Iets wat wij al meer dan zes maanden niet meer hebben dankzij de zeer slechte communicatie van jullie kant. Graag zouden wij hier dan ook een compensatie voor krijgen, een terugbetaling van reeds betaalde facturen of enkele maanden gratis diensten. Daarbovenop lijkt het mij meer dan fair om de installatiekosten van de kabel te laten vallen gezien de last die wij hiervan hebben ondervonden.
Ik hoop oprecht dat een technieker ons snel zal verder helpen zodat onze kabel aangesloten kan worden.
Met vriendelijke groet,