Terug

Aansluiting heeft nog nooit gewerkt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Proximus

18/01/2024

Beste,Wij hebben eind vorig jaar een aansluiting gekregen voor internet en tv. Dit is ook geinstalleerd geweest maar tot op heden volledig onbruikbaar. Na tal van telefoons naar jullie diensten hebben we vandaag eindelijk een technieker over de vloer gekregen met de oplossing een 4G modem te plaatsen, aangezien onze koperkabel te lang zou zijn. Voor ons is dit een mogelijke oplossing, we zijn geen grootgebruikers. De eerste technieker die langskwam kon niks doen en raadde ons aan naar telenet of orange over te stappen. Heeft zen ticket afgemeld dat wij weigerden . Geen idee waarom we zouden weigeren als er geen meerkosten zijn.. Ze hebben dan een 2e technieker gestuurd, dezelfde dag (wat ik wel apprecieer). Zij heeft de procedure in werking gezet maar is vandaag ook niet in orde gekomen. Blijkbaar zouden we ook geen proximus decoder kunnen gebruiken met de 4G modem, enkel PICKX..

Berichten (6)

Proximus

Naar: K. D.

22/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Rick Kiefer in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-18-17.18.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005208929] Ref. [THREAD_ID:1921005208929]

Proximus

Naar: K. D.

22/01/2024

Geachte heer,mevrouwWe hebben ondertussen de klant telefonisch gecontacteerd,en het gedeelte ivm zijn compensatie en facturatie intern doorgegeven.Ook voor zijn klacht wordt intern gekeken voor de oplossiing.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-18-17.18.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005212282] Ref. [THREAD_ID:1921005212282]

K. D.

Naar: Proximus

08/02/2024

Intussen hebben we internet. Enkel wacht ik nog op de Apple tv die u collega beloofde zodanig we tv kunnen kijken via pickx

Proximus

Naar: K. D.

09/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Rick Kiefer in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-21.05.48.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005777217] Ref. [THREAD_ID:1921005777217]

K. D.

Naar: Proximus

09/02/2024

Ik heb u telefoongesprek gemist en kan niet terugbellen op dat nummer. Is het mogelijk me opnieuw op te bellen?

Proximus

Naar: K. D.

22/02/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de heer verder geholpen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-09-14.51.28.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006132684] Ref. [THREAD_ID:1921006132684]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform