Terug

AANSLUITING FIBERKLAAR: slechte herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Proximus

04/01/2024

Hallo, Fiberklaar deed op 10/08/2023 de voorbereiding van de fiberaansluiting. Hoewel ik vooraf duidelijk gemaakt had dat de oprit niet mocht opgebroken worden, hebben ze dat toch gedaan. De herstelling in oorspronkelijke staat was schandalig. Er kwam een eerste herstelling, maar deze is nog steeds niet in orde, er moet nog cementsluier verwijderd worden. Ik stuurde reeds verschillende mails naar Fiberklaar, maar er is nog steeds geen afspraak voor een herstelling na 4 maanden wachten. Op mijn laatste mails wordt zelfs niet meer geantwoord. Graag actie te ondernemen naar jullie onderaannemer dat deze zijn verplichtingen nakomt. Met dank,

Berichten (5)

Proximus

Naar: G. D.

08/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben spijtig genoeg de vraag van de klant niet kunnen behandelen wegens ontbrekende klantgegevens. Kan de klant ons een klantnummer en contactnummer bezorgen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-04-18.58.46.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004752694]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004752694]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

G. D.

Naar: Proximus

08/01/2024

Beste, ik ben geen klant bij Proximus en kan dan ook geen klantnummer doorgeven. Bij Fiberklaar kunnen ze mij toch identificeren op basis van het adres?Groeten,Geert De Zutter

Proximus

Naar: G. D.

29/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben onze onderaannemer hierover aangesproken, en die zouden de werken uitvoeren in de week van 22/01.Met vriendelijke groetenHet Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-08-20.45.05.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005419326] Ref. [THREAD_ID:1921005419326]

G. D.

Naar: Proximus

20/02/2024

Beste, dank voor uw bericht. We zijn intussen 20/02 en er is nog steeds niets gebeurd. Er is die week een ploeg komen kijken, ze gingen mij op de hoogte houden van de werken maar ik heb intussen van hen niets meer gehoord.

Proximus

Naar: G. D.

21/02/2024

beste heer Decoster,de klacht van de heer De Zutter omtrent problemen bij de aanleg van Fiber door Fiberklaar kan u best richten aan Fiberklaar.Fiberklaar is geen onderaannemer die werkt in opdracht van Proximus. Fiberklaar is een onafhankelijk bedrijf waarmee alle telecomoperatoren samenwerken om de telecomaansluitingen op Fiber te kunnen doen. Het Fibernetwerk dat door Fiberklaar wordt aangelegd is volledig georganiseerd door FiberklaarHet spijt ons te lezen dat de heer De Zutter hierbij problemen ondervind als gevolg van de aanleg van Fiber. We raden hem aan hiervoor aan om Fiberklaar te contacteren viaFiberklaar staat voor je klaar: vul het contactformulier in of telefonisch op 078319987.U kan uw klacht dus best richten aan Fiberklaar.Met oprechte groeten,Danny-ProximusContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-20-20.03.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006104224] Ref. [THREAD_ID:1921006104224]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform