Terug

aansluiting Fiber

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Proximus

13/03/2024

Beste, Ik heb een ondertekende overeenkomst om de fiber binnen te brengen in ons appartementsgebouw. Omdat wij de door fiber voorgestelde manier van installatie hebben afgewezen geven ze geen gehoor meer. Vermits teveel ongemak willen wij een en ander aangepast zien. Wellicht heeft het ook de maken met het afkeuren door een aantal bewoners in hun appartement appartement. Wij willen deze aansluiting wel maar dan moet er beter gekeken worden naar de mogelijkheden. Dus niet rap rap wat geknoei tegen de muren zoals voorgesteld. Kan er nog gepraat worden?Of is dit teveel moeite? Is fiber misschien enkel gratis als je de rommel die ze maken accepteert? Groeten Marc Syndicus Geel

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. V.

15/04/2024

Beste,Naar aanleiding van dit dossier werd er ondertussen contact opgenomen met de syndicus.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-13-17.47.47.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007622513] Ref. [THREAD_ID:1921007622513]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform