Terug

Aansluiting duurt te lang

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Telenet

09/02/2021

Beste, Wij hebben een nieuwbouw in Bredene en willen graag Telenet hebben voor TV en internet, doch loopt het niet zoals het zou moeten lopen hierbij een relaas van de feiten* Het bouwbedrijf Hectaar was vergeten de netuitbreiding aan te vragen bij Telenet en is gebeurd net voor de oplevering (22/12/2020)* De netwerkuitbreiding is gebeurd 22/01/2021, grondwerken gebeurd en alles terug netjes dichtgelegd, zonder onze kabel in de paddenstoel te steken, en ook deze van onze buren. * 29/01/2021 Heeft een technieker de aansluiting van het netwerk gedaan in de paddenstoel op de straat maar deze man melde mij dat onze kabel niet in de paddestoel aanwezig was. Onze kabel ligt klaar in een wachtbuis op 50cm van de paddenstoel, doch neemt niemand actie om deze in de paddenstoel te komen steken en aan te sluiten. Deze aansluiting is voorzien op 09/04/21 en ondertussen kunnen wij moeilijk van thuis werken wat in deze tijden een must is. We hebben ondertussen Tadaam geinstalleerd op onze kosten om internet en tv te kunnen kijken maar dit is zeer gelimiteerd, thuiswerken is niet mogelijk met 2 op het netwerk. Daarna moet nog de aansluiting en activering ingepland worden om de het netwerk binnen te activeren.Eigenlijk is dit een probleem binnen Telenet daar ze met verschillende contractors werken en ze dus enkel hun opdracht uitvoeren en er niet wordt bekeken van welke noodzakelijke dingen moeten gebeuren in het vervolg van de ketting. Is het mogelijk ons te helpen kijken om deze procedure te versnellen aub.

Berichten (1)

Telenet

Naar: N. D.

08/03/2021

Klantennummer: 819251488 Beste meneer Zwaenepoel, Ik bevestig met deze e-mail dat uw dossier is afgerond op 29/01/2021. Met vriendelijke groeten, Alexandra Value CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform