Terug

Aanslepende internetproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. T.

Naar: Telenet

24/06/2023

Beste,Sinds begin Juni hebben wij geen internetconnectie meer. De oorzaak zijn werkzamheden uitgevoerd in onze voortuin door Telenet zelf.Sindsdien hebben we reeds 5 maal contact opgenomen en werd ons telkens beloofd dat dit zou worden opgelost, echter telkens zonder resultaat. Let op: een afspraak vastleggen houdt in dat je een half uur aan de telefoon moet blijven vooraleer je te woord wordt gestaan.Op 23/06 lag de laatste afspraak vast maar deze is wederom door telenet zelf geannuleerd zonder verklaring.We hebben vandaag opnieuw contact genomen met de klantendienst waarna een afspraak binnen een week werd beloofd.Gezien de overige 5 afspraken spontaan zijn geannuleerd of onsuccesvol bleken hebben we het gevoel dat we via de gewone weg geen resultaat kunnen boeken. Hierdoor zien we ons nu genoodzaakt om klacht in te dienen.Dit is overigens niet de eerste keer dit jaar dat we dergelijk problemen ondervinden. Eerder dit jaar werden we ook geconfronteerd met een gelijkaardig probleem dat enkele weken heeft aangesleept. Finaal werden de problemen dan zelf opgelost door een ander partij aangezien Telenet ons weigerde te helpen.Wij betalen steeds correct elke factuur van Telenet maar krijgen hiervoor dus duidelijk niet de beloofde service.Alvast bedankt voor het behandelen van deze klacht.Ik sta steeds tot jullie beschikking voor verdere vragen.Gr

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. T.

29/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=woFOUUEv%2BA7u5pcTjXHC1V7SpQKKWD%2BXWdsEtt_jjIv4F7dtFCcu2VZosxoVGpC5OciWf4C%2B_ADaSZHOKdEOdBDdM%2BFwwZ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform