Terug

Aanslepende inlogproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: Edenred Belgium

21/06/2024

Sinds 20 mei problemen om in te loggen in de vernieuwde app. De helpdesk aangeschreven maar die hebben tot op heden nog geen oplossing geboden en blijven rond de pot draaien. Ondertussen kan ik zelfs niet meer via de website inloggen. Hierdoor kan ik mijn saldo niet checken.

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: S. F.

26/06/2024

Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2417939). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Ik heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred accountIk beschik over een MyEdenred account maar kan me niet meer aanloggen Probeer je e-mail/wachtwoord terug te vinden.... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk slaag er niet in om in te loggen met itsme®Heb je geprobeerd om je in te loggen via de itsme® app, maar is dit niet gelukt? Het is mogelijk dat u zich in een... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenLees onze NoticeWilt u meer weten over ons privacybeleid? Alle informatie vindt u via deze link. Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred accountIk beschik over een MyEdenred account maar kan me niet meer aanloggenProbeer je e-mail/wachtwoord terug te vinden. Meer info hier.Ik heb geen beveiligingscode per SMS ontvagen. Meer info hier.Ik kan me niet inloggen met itsme. Meer info hier.Als het niet lukt, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn account aanmaak.Wilt u uw MyEdenred-account aanmaken, maar krijgt u de melding dat uw gegevens niet correct zijn? Dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat u al een MyEdenred-account heeft.U kunt de volgende stappen volgen om dat snel na te kijken:Als u het e-mailadres kent waarmee u (waarschijnlijk) uw account hebt aangemaakt, dan kunt u uw wachtwoord opvragen via de 'wachtwoord vergeten'-knop. Via de app kiest u eerst voor Inloggen en dan voor Wachtwoord vergeten?Kent u het e-mailadres niet meer, dan kunt u het terugvinden via de E-mail vergeten-knop. Via de app kiest u eerst voor Inloggen en dan voor E-mail vergeten?Als deze stappen u niet verder hebben geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ NeeMet vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Klachten 21 jun 2024 12:30 CEST Aanslepende inlogproblemen ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Aanslepende inlogproblemen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred[G3Z729-LXNKW]

Edenred Belgium

Naar: S. F.

26/06/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2417939) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 26 jun 2024 15:04 CEST Beste,Deze aanvraag werd verder behandeld via onze ticketing-tool.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 21 jun 2024 12:30 CEST Aanslepende inlogproblemen ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Aanslepende inlogproblemen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred[G3Z729-LXNKW]

Edenred Belgium

Naar: S. F.

27/06/2024

Hallo,U was onlangs in contact met onze klantendienst.Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenUw vraag ging over: Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 26 jun 2024 15:04 CEST Beste,Deze aanvraag werd verder behandeld via onze ticketing-tool.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 21 jun 2024 12:30 CEST Aanslepende inlogproblemen ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Aanslepende inlogproblemen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteamWEBSITEHELP CENTER© Edenred[G3Z729-LXNKW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform