Terug

Aanslepend probleem met contract en tarieven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: Mega

28/10/2024

sinds 01-10-2023 klant bij Mega op 28-06-2024 ondertekende ik een contract via Test Aankoop met de tarieven van de maand 06-2024 en met startdatum 01-10-2024 op 03-07-2024 voerde Mega eenzijdig een contractwijziging door met de tarieven van de maand 07-2024 en met startdatum 01-03-2024 herhaaldelijk betwistte ik per telefoon en e-mail deze gang van zaken, maar Mega houdt mij al weken aan het lijntje met de melding dat ze ermee 'bezig' zijn ik vraag binnen de 5 werkdagen de toepassing van het op 28-06-2024 ondertekende contract met de juiste tarieven en de juiste startdatum

Berichten (11)

Mega

Naar: H. A.

31/10/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Antonissen, We hebben uw klacht via Test-aankoop met als referentienummer @@REF_ID@2778898cfaf3f52d40@REF_ID@@ in goede orde mogen ontvangen en sturen u onderstaande reactie. Aangezien u over diverse klantennummers en contracten beschikt zou ik u willen vragen te verduidelijken over welk contract(en) dit gaat, het volstaat als u me de contractnummer(s) doorgeeft als reactie op deze e-mail. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [666419-GDPMV]

H. A.

Naar: Mega

16/11/2024

contractnummer betreft 01618173

Mega

Naar: H. A.

18/11/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Antonissen, We hebben jouw klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@2778898cfaf3f52d40@REF_ID@@ goed ontvangen. Ik merk op dat er geen vraag of opmerking werd geformuleerd in jouw klacht. Mocht er toch iets zijn, mag je ons steeds contacteren zodat we je verder kunnen helpen! Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Joris Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [RGJ5VV-G7GMR]

H. A.

Naar: Mega

20/11/2024

Zoals iedereen kan vaststellen, werd de klacht hierboven reeds gedetailleerd toegelicht. Uw antwoord is dus niet alleen fout, maar ook klantonvriendelijk daar ik nog steeds door Mega aan het lijntje wordt gehouden en met een kluitje in het riet wordt gestuurd ...

Mega

Naar: H. A.

25/11/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Anthonissen. We hebben de klacht met referentie @@REF_ID@2778898cfaf3f52d40@REF_ID@@ goed ontvangen. Ik merk op dat er voor contract 01618173 sprake is van een hernieuwing/tariefwissel op 01/10/2024, in plaats van 01/03/2024 zoals jij aanhaalt in jouw vorige mail: Onze backoffice heeft dit dus al rechtgezet, het nieuwe Testaankoop-tarief werd dus pas vanaf 01/10/2024 toegepast. In bijlage vind je de tariefkaarten voor het Testaankoop Vast tarief, voor zowel juni als juli. Wij hebben de prijzen van juli toegepast vanaf 01/10/2024. Zoals je kan zien zijn deze nog nét iets voordeliger dan die van juni. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Joris Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [Y044XJ-DMKMP]

H. A.

Naar: Mega

25/11/2024

Ik dank u voor de rechtzetting voor contract 01618173. Mag ik ook uw assistentie voor contract 01618582 aub ? Ik merk dat u hier een contract 100% Groene Elektriciteit COSY (Vaste Prijs) heeft gegeven, terwijl er - net zoals bij contract 01618173 - voor een contract 100% Groene Elektriciteit Vaste Prijs (Speciale actie Test Aankoop) met startdatum 01-10-2024 was gekozen. Kan u ook dit rechtzetten, en de prijzen van Groene Elektriciteit Vaste Prijs (Speciale actie Test Aankoop) van juli toepassen vanaf 01/10/2024 ? Alvast bedankt !

Mega

Naar: H. A.

03/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Anthonissen. We hebben de klacht met referentie @@REF_ID@2778898cfaf3f52d40@REF_ID@@ goed ontvangen. Ik heb de nodige spoedaanvraag uitgestuurd om dit tarief ook laten toe te passen op het volgend contractnummer: 01618582. De desbetreffende dienst zal hier spoedig het nodige voor doen. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [N6VKR9-55705]

H. A.

Naar: Mega

09/12/2024

Ik dank u voor de rechtzetting. Kan u mij nog kopij van contract 01618173 bezorgen aub ? De link om deze in de account te downloaden blijkt niet naar behoren te werken. Mag ik ook uw assistentie voor de voortzetting van domiciliëring voor contracten 01618173 en 01618582, en de schrapping van onterechte rappelkosten van 7,50 euro dd 02 12 2024 ? Alvast bedankt !

Mega

Naar: H. A.

11/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Antonissen, We hebben jouw klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@2778898cfaf3f52d40@REF_ID@@ goed ontvangen. Ik heb een aanvraag ingediend om eens na te kijken wat er juist misloopt met jouw domiciliëring, aangezien deze inderdaad niet werd aangeboden aan de bank voor facturen 1242846472 1242629819. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de herinneringskost van €7.50 laten vallen, deze moet je niet betalen. Ik dien je echter wel te verzoeken het huidige openstaande saldo van €179.98 manueel per overschrijving te betalen: Voor deze facturen zal hoe dan ook geen nieuwe domiciliëring worden uitgestuurd, mijn excuses voor het ongemak. Je kan de betaling uitvoeren op onderstaande bankgegevens: Power Online SA (Mega) Rue Natalis 2 - 4020 Liège IBAN: BE96 3631 2058 6905 BIC: BBRUBEBB Mededeling: ME865552 We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Joris Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [K24XJL-33R3M]

H. A.

Naar: Mega

22/12/2024

Kan u mij bevestigen dat uw problemen met de domiciliëring intussen zijn opgelost ? Worden de facturen voortaan opnieuw aan mijn bank aangeboden ?

Mega

Naar: H. A.

23/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Antonissen, We hebben uw klacht met referentie @@REF_ID@2778898cfaf3f52d40@REF_ID@@ goed ontvangen. Onze achterliggende dienst deed het nodige om dit in orde te brengen. Het euvel zou dus moeten verholpen zijn. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [K21132-G10X5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform