leveringsprobleem met printer (vervanging van kapot en niet te herstellen exemplaar HP OfficeJet Pro 9019e met aankoopprijs 309 euro) tijdens mijn afwezigheid (wegens vakantie) : plaatsing aan voordeur (zonder voorafgaande instructie, zonder beschutting tegen regen) + bericht via email
onmiddellijke contactname met Coolblue , die botweg elke verantwoordelijkheid afwijst, en meermaals weigert om BPost te contacteren ("niet onze fout", sic)
dan maar zelf contactname met BPost, die fout onmiddellijk erkent en pakket terugstuurt naar postkantoor/ afgiftepunt
na mijn vakantie weigert postkantoor mij pakket mee te geven gelet op vastgestelde schade (door regen) , en wordt alles retour gestuurd
Coolblue geeft 25 euro compensatie , maar op nieuwe printer is het nog altijd wachten, ondanks herhaaldelijke beloftes die nadien telkens worden ingetrokken.
Bureaucratische procedures bij Coolblue maken dat ik meer dan één maand zonder printer zit. Er zijn meer klantgerichte webshops zoals Bol.com ...
Ik vraag de levering van de nieuwe printer tegen dinsdag 24 09 2024.