Terug

Aanslepend leveringsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

H. A.

Naar: Cool blue

22/09/2024

leveringsprobleem met printer (vervanging van kapot en niet te herstellen exemplaar HP OfficeJet Pro 9019e met aankoopprijs 309 euro) tijdens mijn afwezigheid (wegens vakantie) : plaatsing aan voordeur (zonder voorafgaande instructie, zonder beschutting tegen regen) + bericht via email onmiddellijke contactname met Coolblue , die botweg elke verantwoordelijkheid afwijst, en meermaals weigert om BPost te contacteren ("niet onze fout", sic) dan maar zelf contactname met BPost, die fout onmiddellijk erkent en pakket terugstuurt naar postkantoor/ afgiftepunt na mijn vakantie weigert postkantoor mij pakket mee te geven gelet op vastgestelde schade (door regen) , en wordt alles retour gestuurd Coolblue geeft 25 euro compensatie , maar op nieuwe printer is het nog altijd wachten, ondanks herhaaldelijke beloftes die nadien telkens worden ingetrokken. Bureaucratische procedures bij Coolblue maken dat ik meer dan één maand zonder printer zit. Er zijn meer klantgerichte webshops zoals Bol.com ... Ik vraag de levering van de nieuwe printer tegen dinsdag 24 09 2024.

Berichten (5)

Cool blue

Naar: H. A.

23/09/2024

Beste,Allereerst wil ik je hartelijk danken voor de tijd die je genomen hebt om de klacht aan ons kenbaar te maken. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Retour9288040Ik heb de gegevens erbij genomen en zie dat we tot heden geen zending hebben ontvangen. Er is een onderzoek gestart en ik heb de vraag intern doorgezet. Eens we meer weten, houden we je hiervan op de hoogte.Ik dank je voor je begrip!Met vriendelijke groet,Mei-Lan van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beklantenservice@coolblue.beTel:03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaardenOn September 22, 2024 at 12:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

H. A.

Naar: Cool blue

23/09/2024

BPost bevestigt mij zonet dat de retourzending op woensdag 18-09-2024 om 04:03 bij Coolblue werd geleverd. Dit is ook zichtbaar op het Track & Trace document in bijlage. Uw antwoord is dus niet alleen fout, maar ook klantonvriendelijk daar ik nog steeds aan het lijntje wordt gehouden niettegenstaande ik reeds meer dan één maand zonder printer zit ...

Cool blue

Naar: H. A.

24/09/2024

Beste Herman,We hebben je melding ontvangen en zijn deze situatie de nodige aandacht aan het geven. Ik snap je volledig, maar op dit moment hebben we nog niet alle informatie om meteen inhoudelijk te reageren. Je hebt zo snel mogelijk een antwoord op je mail, beloofd.Bedankt voor je geduld!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje.Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn September 23, 2024 at 3:00 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

H. A.

Naar: Cool blue

24/09/2024

Briefkaart Coolblue vandaag per post ontvangen, met als tekst "Aangekaart. Opgelost. Hopelijk kan je ondertussen zorgeloos afdrukken" . Terwijl Coolblue mij nog steeds geen printer heeft afgeleverd ... Trop is te veel. Ik vraag de tussenkomst van de advocaten van Test Aankoop om deze klucht te stoppen

Bemiddeling door Testaankoop 24 september 2024

Cool blue

Naar: H. A.

25/09/2024

Geachte heer/mevrouw, Wij zijn momenteel bezig met het onderzoek naar de locatie van het pakket. We hebben Bpost hierover gecontacteerd. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen, zullen wij onze klant onmiddellijk informeren. Met vriendelijke groet, Gregg van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On September 24, 2024 at 5:15 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform