Terug

Aanrkenen buskaarten die per ongeluk op mijn account kwamen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Be-Mobile

14/10/2020

Beste, ik stuur jullie een kopie van mijn klacht die dateert van 31/08/2020:Beste,Afgelopen vrijdag wilde ik een lijnbus nemen. Ik trachtte via de 4411-app een 10-rittenkaart te kopen. Dat lukte me meerdere keren niet. Vervolgens probeerde ik één ticket te kopen. Dat lukte na meerdere keren proberen ook niet. Toen de bus eraan kwam heb ik dan maar betaald met een sms-ticket. Even later ontdekte ik dat er toch 2 tickets van 4411 geactiveerd werden, alsook de 10-rittenkaart. Dat betekent dat ik drie keer betaalde voor 1 rit. Kan dit rechtgezet worden?Kan u ook zien hoeveel 10-rittenkaarten ik -zonder weten- aanschafte?Vriendelijke groet,DeboraEnkele weken later -zonder reeds antwoord gekregen te hebben van de dienst- ontvang ik een factuur waarop 4 buskaarten aangerekend staan. Ik gebruikte tot op heden nog geen enkele rit van deze kaarten.Ik bel hen en ze reageren op 28/09 het volgende:Bedankt voor uw bericht.Wij kunnen helaas de 10-rittenkaart niet annuleren,hier kunnen we spijtig genoeg niks aandoen u zult deze wel moeten gebruiken. Wel hebben we twee tikctes van 1.80€ gecorrigeerd en het bedrag 3.60€ van uw openstaand afschrift gehaald.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.Ik stuur opnieuw een schriftelijke vraag met de vraag om dat te veel aan kaarten toch terug te betalen:Dank alvast voor jullie antwoord.Het probleem is dat er 4(!) 10-rittenkaarten op mijn factuur staan. Ik wil er gerust eentje houden. Maar wat ik zou graag die 3 andere ook terugbetaald krijgen. Die zie ik bovendien ook niet op mijn app staan.Vriendelijke groet,DeboraIK krijg geen reactie meer. Na verschillende telefoons waar ze me later zullen terug contacteren krijg ik melding dat mijn app 4411 werd geblokkeerd en dat -indien ik niet betaal- er juridische acties zullen volgen.Ik heb al ervaring met die mannen. Het begint met een schrijven van een incassobureau dat je meteen €35 euro + de factuur + nog wat verwijlintresten aanrekent. Daar heb ik dus nog minder zin in. Bij dat vorige dispuut is ook nooit duidelijk gebleken waarover het ging...Mijn vraag: - Klopt mijn redenering dat ik me die buskaarten niet moet laten factureren? Hun systeem werkte niet op dat moment. De tickets werden wel terug betaald...En zoja, wat kan ik/kunnen jullie nog doen zonder dat ik meer op kosten gejaagd word?Indien jullie oordelen dat ik die buskaarten toch moet betalen, laten jullie dat dan ook weten? Er staat er wel slechts 1 (ipv 4) op mijn app.Dank alvast,Debora

Berichten (1)

Be-Mobile

Naar: D. L.

20/10/2020

Beste,Dit werd rechtgezet op 15/10/2020 voor mevrouw. Zij zal dit kunnen nakijken in haar account opwww.4411.io.Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.Tot uw dienst,Bien à vous,Lydia4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform