Terug

Aanrekeningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. V.

Naar: Orange

22/08/2024

Reeds jaren klant met volgende nrs : 0494/573483 op naam van De Dene Peter en 0498/837920 eerst van mijn man, dan mijn zoon sinds jaren van mezelf 1. Aanvraag internetaansluiting, de aansluitingskosten van 59 euro gingen niet aangerekend worden door onze jarenlange klant zijn (ik ben GOLD). Mijn abonnement stond nog op naam van onze zoon, al had ik reeds 3x ad telefoon mijn paspoortnr doorgegeven. Ik had geen gsm abonnement op mijn naam dus nieuwe klant : 59 euro betalen 2. Naar een Orange Shop geweest, die hebben dit eindelijk in orde gebracht, sinds vorige week op mijn naam al was het mijn email en ons rekeningnummer dat vermeld stond. 3.Op reis naar Italië, 1e nacht 13:7)gaan overnachten in Colmar, Frankrijk, bleek ik ineens 66 euro roamingkosten te hebben ??? Gsm uitgelegd in Zwitserland, in Italië geen probleem. Bij terugkomst, sms van Orange welkom in Frankrijk, leg ik alles terug aan : onmiddellijk 35 euro romaingkosten. Gebeld bij thuiskomst 29/7 ging bekeken worden, ik ging iets horen, niet gehoord, abonnement is 23 euro, 89,30 van de rekening want de zenders in Zwitserland zijn zo sterk dat ze een heel stuk in Frankrijk werken ????? Dit uitgelegd in de winkel, ze hebben gebeld, ik krijg volgende maand 30 euro korting op mijn factuur Dit wil dus zeggen : al zijn we al jarenklant bij Orange dienen we 59 euro aansluitingskosten te betalen voor internet omdat ik geen gsm abonnement heb, en ik ben zelfs GOLD 66,50 euro roamingkosten en nogmaals 35 (25/7 - overnachting Straatsburg)omdat Zwitserland sterke zenders heeft en het abonnement dat in gans Europa geldig is dan niet werkt maakt dit in totaal 150 euro dat wij betalen die eigenlijk oneerlijk is aangerekend. We krijgen 30 euro volgende rekening minder dus had ik graag die andere 120 ook graag terug gezien Documenten kunnen voorgelegd worden

Bemiddeling door Testaankoop 09 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform