Terug

aanrekeningen zonder akkoord EUROSPORT / WWE CONTENT CLUB

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Proximus

27/07/2020

Geachte,Bij de maandelijks afrekening van proximus van mijn bedrijf stel ik vast dat 2 van mijn proximusnummers aanrekeningen krijgen. (Mezelf 0475735401 en mijn echtgenote 0477870494)van eurosport en wwe content club en dit zonder enige bewuste aanleidingen.Wij wensen dat dit onmiddellijk stopt en de niet geautoriseerde aanrekeningen worden terugbetaald.

Berichten (6)

Proximus

Naar: J. W.

07/08/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192967911097]

Proximus

Naar: J. W.

07/08/2020

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat er reeds een dossier is geopend met nr.: 45729417 die in behandeling is bij mijn collega Karen Gardner. De verdere opvolging gebeurd door mijn collega.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192967920109]

Proximus

Naar: J. W.

07/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

Proximus

Naar: J. W.

20/08/2020

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,KarenHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Sensitivity: Internal Use OnlyThis e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more on s:www.proximus.be/maildisclaimer

J. W.

Naar: Proximus

03/09/2020

Beste Mevrouw,Wij hebben tot op heden 3 september nog geen creditering ontvangen van de bedragen ten onrechte aangerekend zoals u in uw gesprek mijn meldde.Kan U nagaan of de creditering heeft plaatsgevondenVriendelijke groeten,Jan WelschBestuurder Puracos bvba

Proximus

Naar: J. W.

03/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform