Terug

Aanrekening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

Y. D.

Naar: Telenet

05/09/2025

Accountnummer : 107861660 Opgezegd telenet via easyswitch op 1/9/25, melding gekregen dat ik twee items moet terugsturen. Feitelijk maar 1 want op de andere zit geen restwaarde meer, ma bon. Beide teruggestuurd en nu plots een aanrekening gekregen van €88? Ziet dien van hier dat ik deze betaal! Ik had een jaarabonnement die afliep op 4/9 (vertaalt zelf naar €70-75/maand), dus al zeker geen idee waarvan die €88 komt, overigens zelf geen aanrekening beschikbaar, enkel betalen staat er! ja doei!

Berichten (1)

Telenet

Naar: Y. D.

09/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-40834219 Beste Mijnhneer Depuydt, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Kelly Telenet Value Service Center © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform