Klacht
G. D.
Naar: EUROPCAR
Ik heb een wagen gehuurd bij europcar in Mojacar. Ik wou geen extra verzekering nemen omdat het maar voor twee dagen was.Ik ben zeker dat er geen kras was bij aflevering omdat ik voor aflevering nog getankt heb en wagen gecontroleerd heb.Toen ik wagen afgeleverd heb heb ik gevraagd of ik iets moest aftekenen maar dat hoefde niet ik moest enkel sleutel afgeven.Toen ik al in luchthaven ingecheckt was kreeg ik al mail van de staat van de wagen, spijtig genoeg kon ik niet terug keren om dat te controleren.Nu rekenen ze mij voor die kras 190euro aan.De foto van die kras dat ze mij opsturen daar kan ik niet aan zien dat dit van deze wagen is.Ik voel mij dan ook echt opgelicht.
Berichten (14)
EUROPCAR
Naar: G. D.
DATA NOT AVAILABLE
EUROPCAR
Naar: G. D.
pmargin-top:0px margin-bottom:0pxDear customer,Thank you for contacting us.Please find attached the damage documents.Kinds regardsHristovEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees.Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001i1CRfMk:refWFIITag-------------------- --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
EUROPCAR
Naar: G. D.
pmargin-top:0px margin-bottom:0pxDear customer,Thank you for contacting us.Please find attached the damage documents.Kinds regardsHristovEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees.Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001i1CRfMk:refWFIITag-------------------- --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
G. D.
Naar: EUROPCAR
Zoals ik al eerder zegde, hoe kan je dat nu nagaan dat dit van die wagen is.Ik blijf bij mijn standpunt dat die kras er niet was!!Voor mijn part is dit gewoon pure oplichting omdat ik geen verzekering genomen heb.
EUROPCAR
Naar: G. D.
DATA NOT AVAILABLE
G. D.
Naar: EUROPCAR
Zoals ik al eerder zegde, hoe kan je dat nu nagaan dat dit van die wagen is.Ik blijf bij mijn standpunt dat die kras er niet was!!Voor mijn part is dit gewoon pure oplichting omdat ik geen verzekering genomen heb.
EUROPCAR
Naar: G. D.
Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 17292543. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 17292543. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 17292543. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:_00D58L9nB._5001i1DNGq5:refSave trees. Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001i1DNGq5:ref--------------------------------------------------------------21/08/2023--To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
G. D.
Naar: EUROPCAR
Dat is een leeg bericht dat jullie sturen!Ik kan het ook niet openen!
EUROPCAR
Naar: G. D.
DATA NOT AVAILABLE
G. D.
Naar: EUROPCAR
Dat is een leeg bericht dat jullie sturen!Ik kan het ook niet openen!
EUROPCAR
Naar: G. D.
Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 17421224. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 17421224. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 17421224. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:_00D58L9nB._5001i1DPb6Q:refSave trees. Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001i1DPb6Q:ref--------------------------------------------------------------03/09/2023--To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
EUROPCAR
Naar: G. D.
Geachte Partner ,Hartelijk dank voor uw bericht .Hierbij nogmaals de nodige documenten voor de klant .Met vriendelijke groet ,-------------------- ref:_00D58L9nB._5001i1DPb6Q:ref
G. D.
Naar: EUROPCAR
Wat weet ik hier nu meer mee!!!!Dat zijn gewoon papieren van het contract, waar blijven de foto's van het voertuig?Duidelijke foto's die echt van de auto zijn, jullie blijven gewoon rond de pot draaien.Typisch om iemand het beu doen te worden en het op te geven.Ik zeg het nogmaals, voel me gewoon opgelicht en jullie doen totaal niets van moeite om het op te lossen.
EUROPCAR
Naar: G. D.
Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 17509942. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 17509942. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 17509942. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:_00D58L9nB._5001i1EFXbX:refSave trees. Print only when necessary.ref:_00D58L9nB._5001i1EFXbX:ref--------------------------------------------------------------11/09/2023--To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten