Terug

Aanrekening Vastcontract terwijl ik een variable contract heb aangevraagd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Luminus

14/06/2023

BesteIk ben in het begin bij jullie telefonisch klant geworden en had specifiek een variable contract gevraagd, aan de telefoon werd mij verteld dat Luminus enkel variable contract deed op dit moment (oktober 2021). Toch werd ik op het Comf pakket gezet wat na een flexibel contract is. Dit betekend dat jullie zonder mijn mee weten zelf zijn overgestapt naar een vast contract zonder dat ik hiervan op de hoogte was.Ik heb jullie vandaag telefonische gecontacteerd maar jullie waren niet bereidt te bemiddelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform