Terug

aanrekening van SMS van nr 9080

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: Proximus

02/03/2020

Beste,Op rekening telenet toegenomen verbruik geregistreerd.Onderstaande SMS komen automatisch binnen met aanrekening van 2€ per SMS op vermelde GSM .Bestemming Type Datum Duur Prijs9080 Premium-sms ontvangen 23/02/2020 - 14:03 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 23/02/2020 - 14:03 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 23/02/2020 - 14:03 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 16/02/2020 - 14:08 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 16/02/2020 - 14:08 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 16/02/2020 - 14:08 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 09/02/2020 - 14:03 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 09/02/2020 - 14:03 1 sms'en € 2,009080 Premium-sms ontvangen 09/02/2020 - 14:03 1 sms'en € 2,00Op datum 29/2 STOP getuurd naar 9080.Totale kost 18 euro + 0.15 STOP SMS.Snel gezien wegens controle verbruik.Gezien geen idee waarover dit gaat of hoe in gang gezet naar mijn gevoel poging tot fraude.Onze provider gecontacteerd (telenet) => deze melde dat het van Proximus was hebben aangeraden via test aankoop klacht neer te leggen.Mvg,

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. M.

03/03/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Nazicht van onze bestanden wijst uit dat Meneer Mellebeek, met de gegevens wat we gekregen hebben, geen mobile nummer bij Proximus actief heeft.Voor klachten i.v.m. het sms nummer 9080kan meneer Mellebeek best contact opnemen met dezeaanbieder zelf.9080 mGage Europe Limited customercare.nl@mgage.com Tel: 03 304 9535Hierbij sluitenwij dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192963798552]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform