Terug

aanrekening telefonie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Proximus

31/07/2023

Na mijn verhuis eind april en het stopzetten van Proximus diensten daar ze geen telefoonaansluiting vonden in mijn nieuwe woonst heb ik al het materiaal teruggestuurd via B-Post einde april. Op 3 mei kreeg ik onterecht een volledige aanrekening + 59 euro boete voor het laattijdig melden van verhuis !!!). Verschuldigd bedrag: 140,89 euro. Ik heb herhaaldelijk gebeld naar Proximus waar ze niet eens wisten dat ik al het materiaal had teruggestuurd (waarvan bewijs in mijn bezit) en dat ik niet meer bij hen was aangesloten uitgenomen voor telefonie tot mijn nieuwe simkaart van Telenet zou worden geactiveerd. Uiteindelijk kreeg ik op 30 mei een kredietnota van 115,43 euro. Het finaal verschil was mijn abonnement voor telefonie voor mei, namelijk 140,89 euro - 115,43 euro = 25,96 euro die ik onmiddelijk heb betaald.Nu krijg ik een bijkomende aanrekening van 47,41 euro voor verbruik telefoon in mei. Ik wordt de volle pot aangerekend ondanks dat ik mijn abonnement telefonie voor mei heb betaald.Ik heb herhaaldelijk telefonisch contact opgenomen zonder gevolg en vandaag een aangetekend schrijven verstuurd + deze klacht bij Test-Aankoop.Nog even dit : mijn Telenet simkaart is pas einde mei kunnen worden geactiveerd nadat ik de simkaart nummer van Proximus had doorgegeven aan Telenet. Daar wisten ze te zeggen dat het Proximus simkaart nummer niet correct was.Toen ik het plastiek kaartje waar de simkaart had ingezeten, terug heb gevonden bleek er een ander nummer op te staan.Een hoop ellende die ik graag publiek wil maken.

Berichten (2)

Proximus

Naar: Y. D.

18/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-31-13.29.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000425174]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000425174]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: Y. D.

18/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-31-13.29.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000425174]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000425174]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform