Na mijn verhuis eind april en het stopzetten van Proximus diensten daar ze geen telefoonaansluiting vonden in mijn nieuwe woonst heb ik al het materiaal teruggestuurd via B-Post einde april. Op 3 mei kreeg ik onterecht een volledige aanrekening + 59 euro boete voor het laattijdig melden van verhuis !!!). Verschuldigd bedrag: 140,89 euro. Ik heb herhaaldelijk gebeld naar Proximus waar ze niet eens wisten dat ik al het materiaal had teruggestuurd (waarvan bewijs in mijn bezit) en dat ik niet meer bij hen was aangesloten uitgenomen voor telefonie tot mijn nieuwe simkaart van Telenet zou worden geactiveerd. Uiteindelijk kreeg ik op 30 mei een kredietnota van 115,43 euro. Het finaal verschil was mijn abonnement voor telefonie voor mei, namelijk 140,89 euro - 115,43 euro = 25,96 euro die ik onmiddelijk heb betaald.Nu krijg ik een bijkomende aanrekening van 47,41 euro voor verbruik telefoon in mei. Ik wordt de volle pot aangerekend ondanks dat ik mijn abonnement telefonie voor mei heb betaald.Ik heb herhaaldelijk telefonisch contact opgenomen zonder gevolg en vandaag een aangetekend schrijven verstuurd + deze klacht bij Test-Aankoop.Nog even dit : mijn Telenet simkaart is pas einde mei kunnen worden geactiveerd nadat ik de simkaart nummer van Proximus had doorgegeven aan Telenet. Daar wisten ze te zeggen dat het Proximus simkaart nummer niet correct was.Toen ik het plastiek kaartje waar de simkaart had ingezeten, terug heb gevonden bleek er een ander nummer op te staan.Een hoop ellende die ik graag publiek wil maken.