Terug

Aanrekening restwaarde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Telenet

17/06/2021

Besteop 30 april jl stapten we over naar een andere provider. Op 3 april kreeg ik een mail om de toestellen (modem en powerline) terug te zenden. Op 7 april vertrokken de toestellen richting telenet. Ondanks het feit dat alles binnen de 4 dagen vertrok, kregen we toch een factuur voor restwaarde van maar liefst 181.5 euro. Na enig opzoekingswerk blijkt echter dat deze enkel aangerekend wordt bij het niet tijdig of niet indienen van de toestellen. Ik meen hiermee toch in orde te zijn gezien alles binnen de week verstuurd werd. Met vriendelijke groetenNatasja De Schrijver

Berichten (1)

Telenet

Naar: N. D.

22/06/2021

Klantennummer: 1125900218 Beste, Hiermee verwijzen wij naar het telefonisch contact op 22 juni 2021 (voicemail) en de e-mail die wij u verstuurd hebben naar aanleiding van deze klacht. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Telenet klantendienst --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform