Terug

aanrekening restwaarde modem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

A. D.

Naar: Telenet

29/10/2025

Beste, Bij het veranderen van Telenet naar Orange, hebben wij 2 modems moeten binnenbrengen. 1 van in ons tweede verblijf en 1 van thuis. Voor de modem van thuis hebben wij het postetiket gebruikt . Voor de tweede modem, die dienst is later overgeschakeld, ben ik deze gaan binnenbrengen bij het telenetpunt in Kuurne. Daar was alles in orde. Bij de eerst volgende aanrekening zie ik staan, vaste telefonie en de restwaarde van die modem. Ik bel op naar de telenet klantendienst om te vragen waarom dat de vaste telefonie nog werd aangerekend alsook de restwaarde van de modem. Het antwoord was dat de telefonie niet werd opgezegd. Dit kan kloppen want wij zijn enkel overgeschakeld met internet en tv naar Orange. Deze verwarring kan ik verstaan, de telefonie zat in het pakket, wij hebben daar niet aan gedacht. Dit werd toen met dit telefoontje opgezegd. De restwaarde zou ook wel in orde komen volgens de telefoniste omdat dit nog recent was en nog moest behandeld worden in het systeem. Ok voor mij. een maand later opnieuw een factuur met die restwaarde. IK bel opnieuw op naar de klantendienst, waar men mij verteld dat de modem niet geregistreerd staat als zijnde teruggegeven. Ik deed opnieuw de vertelling dat ik deze in de winkel heb binnengebracht. Zij vroeg dan aan wie. sorry dat weet ik niet. Dan vroeg ze welke dag juist. Was meer dan een maand geleden, dat wist ik ook niet. Ik heb ook geen document gehad hiervan, ik heb dit nog nooit gekregen als ik iets binnenbracht in de winkel. Maar soit ze ging hiervoor kijken. Nu opnieuw een factuur ontvangen met de vorige factuur en 10€ herinneringskosten. We zitten dus in een impasse. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt. groetjes Adelheid

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. D.

29/10/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-42477597 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform