Terug

aanrekening reiniging huurauto

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: EUROPCAR

06/08/2022

Beste , ik huurde in Figari airport bij Europ car een Dacia Duster voor 2 weken .Buiten de stevige verhuurprijzen , namen we daar nog een full option verzekering bij .Dit om eventuele moeilijkheden bij retour te vermijden .Ons was verteld dat we de auto , volgetank op een bepaalde plaats terug mochten afleveren .Dit hebben we meermaals , ook bij Europcar , in het verleden zo gedaan .In de voorwaarden stond dat als de auto te sterk vervuild was , ze reinigingskosten zouden aanrekenen .Wij hebben de auto op een normale manier gebruikt .Gezien de droogte op Corsica , is het normaal dat er stof op de auto ligt .De vloermat vooraan had wat gedroogt gras .Bij het retour brengen was één van de ontvangers van Europcar het meest geïnteresseerd in al wat op vuil leek .Dit werd systematisch voor alle auto's gedaan .kostprijs €135.Wij hebben geweigerd hiervoor te tekenen .Resultaat was dat de 25.07 het bedrag van onze waarborg werd gehouden .Dit hebben wij nog nooit voorgehad .Iedereen heeft te leiden gehad onder corona maar dit is wel heel gemakkelijk geïnd geld .Geen reclame voor de firma .Onze vraag is of dit niet rechtgezet kan worden .1) dure huurprijzen voor auto, waar we vrede mee namen2) bijkomende vol omnium verzekering 3) voertuig in goede staat afgeleverd.

Berichten (2)

EUROPCAR

Naar: G. P.

06/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

EUROPCAR

Naar: G. P.

15/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform